Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind het irritant kutsysteem, omdat je er rekening mee moet houden. bvb bij file moet je continu je koppeling ingedrukt houden om niet uit te vallen.
Hoelang duurt het misschien als dat spel start eer je kan bollen?
Elke keer die motor aan en uit, kan niet gezond zijn op lange termijn.
Dat beweren ze van oliewissels elke 30K ook. Ik denk dat de constructeur zoiets beter weet dan wij.
Ik ben Elise Vanhecke, redactrice bij Steps City Magazine - www.steps.be.
Eind dit jaar maken wij een autospecial bij Steps, en ik het kader hiervan zoek ik vrouwelijke autofans. In het artikel wil ik vier vrouwen aan het woord laten die houden van mooie/snelle/klassewagens en die zelf ook in een mooie wagen rijden.
Omdat ik heel graag verschillende automerken in het artikel aan bod wil laten komen, ben ik ook nog op zoek naar een vrouwelijke Porsche-liefhebster.
Liefst een vrouw die niet ouder is dan veertig, en met een mooi exemplaar rondrijdt.
Concreet gaat het om een foto op locatie mét de auto, en een kort interview (waarom ze fan is van het merk Porsche, wat er zo fijn is aan met een Porsche rondrijden).
Misschien vind ik hier een vrouwelijke Porsche-liefhebster?
Ik ben Elise Vanhecke, redactrice bij Steps City Magazine - www.steps.be.
Eind dit jaar maken wij een autospecial bij Steps, en ik het kader hiervan zoek ik vrouwelijke autofans. In het artikel wil ik vier vrouwen aan het woord laten die houden van mooie/snelle/klassewagens en die zelf ook in een mooie wagen rijden.
Omdat ik heel graag verschillende automerken in het artikel aan bod wil laten komen, ben ik ook nog op zoek naar een vrouwelijke Porsche-liefhebster.
Liefst een vrouw die niet ouder is dan veertig, en met een mooi exemplaar rondrijdt.
Concreet gaat het om een foto op locatie mét de auto, en een kort interview (waarom ze fan is van het merk Porsche, wat er zo fijn is aan met een Porsche rondrijden).
Misschien vind ik hier een vrouwelijke Porsche-liefhebster?
Comment