Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vorig model Cayenne zie je nochtans regelmatig in manueel. Zo'n GTS komt zelfs beter tot zijn recht manueel dan tiptronic. Sinds de komst van PDK is het wel overbodig geworden, dat klopt.
    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
      Panamera S manueel .. (enige verkrijgbare versie met een manuele transmissie !)

V6 ook hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        V6 ook hé.
        Dat is de pauper-editie. Daar wordt niet over gesproken op dit forum vol rijken, dat weet je toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
          Perfect!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
            Perfect!
            Amai nog niet!

En om het betaalbaar(der) te houden, is een 997TT verlaagd met zwarte wielen ook goed voor mij

Comment

• Zijn dat de BBS centrelocks trouwens? Of die Champion toestanden?

Comment

Zijn dat de BBS centrelocks trouwens? Of die Champion toestanden?
                Sowieso niet de BBS centerlocks, maar ik vind ze wel knap!

Comment

• Ik zou zeggen dat het de OEM centerlock velgen van de Turbo S zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                    Hip hip!
                    Toch straf hé? ze blijven het kunnen...
                    Toegegeven, het ging hier puur om "handling" en dat is vaak ook beïnvloed door het subjectieve aanvoelen van de bestuurder. Heb nog niet zelf achter het stuur van een 458 gezeten (wel naast die knaap van Ferrari A'pen gezeten voor een demo en dat is me toch goed bijgebleven ;-))) maar wel met een 360 en een California gereden en het stuurgedrag van de California was toch wel zéér indrukwekkend. Zeer licht (de dames moeten er ook me kunnen rijden, natuurlijk) maar ongelooflijk precies en geen greintje onderstuur (oh what a delight!). De 360 kon me minder bekoren, want die draagt toch al wat z'n leeftijd mee en was vrij intimiderend voor een gemiddelde chauffeur als ik. Maar als die 458 hetzelfde stuurgevoel heeft als de Cali en die mannen van Autocar er toch de GT3RS uitpikken als "best handling car", dan kan men enkel nederig het hoofd buigen voor de wizards van Weissach.

IRL zal de 458 mss nog net een bredere grijns laten verschijnen (want die TC is idiot-proof en haalt het beste uit een doordeweekse chauffeur) maar op het circuit of in de handen van een zeer ervaren rijder (all systems off - cfr. het filmpje van Chris Harris op bezoek bij F. Delecour) zal de GT3RS de meeste voldoening geven, me thinks.
                    Last edited by galhund; 21/12/2010, 11:32. Reden: Typo

2001 Porsche 996TT (the automotive equivalent of a sledgehammer) SOLD
                    2005 BMW 530D Touring (kids hauling device)
                    2009 Suzuki GSXR1000 (madferit)
                    2005 Husqvarna 450 TE (to get dirty) FOR SALE
                    2013 Nissan Leaf (daily)
                    1972 Honda Novio 50 cc 4-stroke (to be restored)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                      Ik zou zeggen dat het de OEM centerlock velgen van de Turbo S zijn.

Daar zit iets in... Zien er duidelijk een pak beter uit met een verlaagde ophanging.

Comment

• Zeer knappe Turbo individual goldbronze:
                        AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
                        Last edited by ; 21/12/2010, 17:32.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                          Zeer knappe Turbo cabrio individual goldbronze:
                          http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=187710876

Comment

Nieuwprijs was 192k Eigenlijk gek hoe duur je je Porsche kunt maken door die Exclusive spulletjes aan te vinken en dat terwijl de restwaarde van deze na slechts 5.500 km keldert met bijna 70k... (zal ook wel komen door het speciale kleur waar je te vinden voor moet zijn) De alcantara/lederen sportzetels kan ik wel best smaken, zie je niet zoveel in feite op de 911.
                            Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
                            Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
                            BMW 320d
                            Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk Berichten
                              Nieuwprijs was 192k Eigenlijk gek hoe duur je je Porsche kunt maken door die Exclusive spulletjes aan te vinken
                              ... waarschijnlijk nieuw zo duur, omdat de optie 'vast dak lassen op cabrio' aangevinkt stond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                Dat vind ik nu eens best meevallen

Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk Berichten
                                Nieuwprijs was 192k Eigenlijk gek hoe duur je je Porsche kunt maken door die Exclusive spulletjes aan te vinken en dat terwijl de restwaarde van deze na slechts 5.500 km keldert met bijna 70k... (zal ook wel komen door het speciale kleur waar je te vinden voor moet zijn) De alcantara/lederen sportzetels kan ik wel best smaken, zie je niet zoveel in feite op de 911.
                                Idd zeer gek hoe duur je zo'n ding kunt maken maar je hebt dan wel iets uniek...

Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
                                ... waarschijnlijk nieuw zo duur, omdat de optie 'vast dak lassen op cabrio' aangevinkt stond
                                Lol ja even aanpassen

Comment

Daar zit iets in...
                                  Staat volgens mij RS op ipv het Porsche teken.

Comment

• En triestig dat ge voor ocharme 1j. garantie ook nog eens moet betalen.

Comment

• + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Prachtig filmpje. Twee van mijn absolute droomwagens!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                                          Staat volgens mij RS op ipv het Porsche teken.
                                          In welk opzicht is dat relevant?

Comment

Working...
                                          X