Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
    Ik heb 't nooit gehad voor die slantnose.
    Idem!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
      Ik ook niet... Ik mis precies iets op die voorkant...

Is feitelijk een 996, maar nog erger...
      'n 996 is niet Porsche's mooiste, maar zó ver gaan we 't nu ook niet drijven hé
      930, 964 Turbo, 993 Turbo zijn voor mij de knapste Turbo's.

Comment

'n 996 is niet Porsche's mooiste, maar zó ver gaan we 't nu ook niet drijven hé
        930, 964 Turbo, 993 Turbo zijn voor mij de knapste Turbo's.
        964 Turbo vind ik de stoerste

Wat een stance op de baan..

Sinds de film Bad Boys (1) ben ik daar extreem zot van

964 Turbo - "Bad Boys" Turbo 3.6 - Under New Ownership... - Ladies and Gents, I'd like to keep the community aware that the Bad Boys Turbo 3.6 is now in wonderful hands with the Drendel Collection here in Hickory, NC and many thanks to Mike( Bad Boys 1 ) for helping preserve it. I had my first glimpse of the car this...

Comment

• Noem mij maar een zot maar ik vind de flatnose wel iets hebben

Comment

• 964 turbo 3.6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bruno RS Bekijk Berichten
              964 turbo 3.6
              nice for watching...shit to drive
              Porsche 996 GT3 RS
              Porsche 964 RS
              BMW ///M3 e30
              Mercedes c250 CDI AMG
              www.flamebox.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bruno RS Bekijk Berichten
                Noem mij maar een zot maar ik vind de flatnose wel iets hebben
                second that

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                  nice for watching...shit to drive
                  a bit of a handful?

Comment

• Ruf CTR Yellowbird wil ik ooit 'gevoeld' hebben. 't Lijkt me een onvoorstelbaar perfect afgestelde auto, maar 't heeft een hele waas van mysterie over zich.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                      a bit of a handful?
                      het is een ouwe auto hé... draai of keer het hoe je wil. en ouwe auto's rijden altijd al wat stroever dan moderne. '80ies powerbakken zijn vaak een teleurstelling eens je achter het stuur hebt plaatsgenomen... zo'n wagen rijdt echt niet soepel... en last but not least het enorme vermogen waarmee je onderweg bent. Door de stroefheid van de jaren, rijdt die auto eigenlijl meer met jou dan omgekeerd. Een fenomeen dat je bij veel van zulke auto's ervaart en onder de knie moet krijgen.

Ik herinner me m'n eerste jaar met de 64RS... da was net hetzelfde gevoel. Pas na lange tijd krijge je "greep" op die auto.

Vraag es aan Wannes hoe ie over z'n ex-3.3turbo denkt.
                      Porsche 996 GT3 RS
                      Porsche 964 RS
                      BMW ///M3 e30
                      Mercedes c250 CDI AMG
                      www.flamebox.be

Comment

Ruf CTR Yellowbird wil ik ooit 'gevoeld' hebben. 't Lijkt me een onvoorstelbaar perfect afgestelde auto, maar 't heeft een hele waas van mysterie over zich.
                        100.000 eur my friend
                        Porsche 996 GT3 RS
                        Porsche 964 RS
                        BMW ///M3 e30
                        Mercedes c250 CDI AMG
                        www.flamebox.be

Comment

het is een ouwe auto hé... draai of keer het hoe je wil. en ouwe auto's rijden altijd al wat stroever dan moderne. '80ies powerbakken zijn vaak een teleurstelling eens je achter het stuur hebt plaatsgenomen... zo'n wagen rijdt echt niet soepel... en last but not least het enorme vermogen waarmee je onderweg bent. Door de stroefheid van de jaren, rijdt die auto eigenlijl meer met jou dan omgekeerd. Een fenomeen dat je bij veel van zulke auto's ervaart en onder de knie moet krijgen.

Ik herinner me m'n eerste jaar met de 64RS... da was net hetzelfde gevoel. Pas na lange tijd krijge je "greep" op die auto.

Vraag es aan Wannes hoe ie over z'n ex-3.3turbo denkt.
                          dat lange leerproces lijkt me wel tof als petrolhead, je moet er natuurlijk ook echt van houden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            dat lange leerproces lijkt me wel tof als petrolhead, je moet er natuurlijk ook echt van houden
                            Lijkt me idd ook net interessant. Da's ook hetgeen me meer aantrekt in oudere wagens dan nieuwe, waarbij alles voor jou weggefilterd wordt ed.

En Mich, zo'n CTR kost toch wel wat meer, ik schat een 50k extra?

Comment

En Mich, zo'n CTR kost toch wel wat meer, ik schat een 50k extra?
                              nee hoor: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=185451515
                              Porsche 996 GT3 RS
                              Porsche 964 RS
                              BMW ///M3 e30
                              Mercedes c250 CDI AMG
                              www.flamebox.be

Comment

• Oh
                                Ik baseerde me op prijzen van carclassic.com. Vroeger droomde ik al 'ns weg op die website maar nu volg 'k dat niet echt meer.
                                Niks voor you, zo'n CTR? Of is dat simpelweg onhandelbaar?

Comment

Van welk land is die nummerplaat ?

En om daarmee het volle pond te kunnen geven op circuit, ik denk niet dat ik dat ooit zou kunnen, ik blijf maar denken aan dat youtubefilmpje :

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Noorwegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                      Van welk land is die nummerplaat ?

En om daarmee het volle pond te kunnen geven op circuit, ik denk niet dat ik dat ooit zou kunnen, ik blijf maar denken aan dat youtubefilmpje :
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                      Oh
                                      Ik baseerde me op prijzen van carclassic.com. Vroeger droomde ik al 'ns weg op die website maar nu volg 'k dat niet echt meer.
                                      Niks voor you, zo'n CTR? Of is dat simpelweg onhandelbaar?
                                      ik denk Poolse plaat... de verkoper van ruf is ook een Pool hé, dus kan best dat ze daar goeie connecties hebben.

Dat filmpje blijft tot de verbeelding spreken hé... ni te doen hoe die vent die kar daar ronddraaft. Heerlijk, respect!

Natuurlijk zou ik wel een CTR willen, maar ik kan m'n geld maar één keer uitgeven hé. Laat ons zeggen dat er andere auto's hoger op m'n verlanglijstje staan dan de CTR.
                                      Porsche 996 GT3 RS
                                      Porsche 964 RS
                                      BMW ///M3 e30
                                      Mercedes c250 CDI AMG
                                      www.flamebox.be

Comment

• sinds vandaag staat er hier ook een porsche

Comment

• Haha ZALIG !
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X