Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Waarom zou je in godsnaam een GT3 RS willen traileren?
Ik zou het ook niet willen met zo'n auto maar op termijn is het wel een ferme uitsparing in taksen en verzekering hé.
Tenminste als je die auto ENKEL koopt als circuitwagen..
Waarom zou je in godsnaam een GT3 RS willen traileren?
Op Slicks?
Als je met de trekker andere wielen en/of reservemateriaal mee hebt?
Als je op verre afstand gaat tracken en wil klaar zijn voor eventuel ongemak?
Als je op vakantie gaat met 4 personen en de auto mee doet voor een trackday?
Als je mede forummers wil depanneren (nietwaar STA911 )?
Ik kan toch redelijke wat redenen bedenken. En als je dan toch een remork hebt, why not?
Dat was mijn eerste porsche... Techart uitlaat en ophanging! een echte go-kart (waar mijn madam na een nissan 300ZXtt helemaal niet blij mee was)
Gelukkig kunnen overtuigen om na een jaar toch weer een andere p te kopen: de 993 targa.
Dat vindt ze nog steeds onze tofste porsche!
Op vandaag krijgt de R8 een heeeeeeeel hoge score... alleen zal ze de cabrio missen zegt ze.
The very first sports car to bear the Porsche name won races. We treasure our heritage and never forget where we came from. In the field of motor sports we h...
Op Slicks?
Als je met de trekker andere wielen en/of reservemateriaal mee hebt?
Als je op verre afstand gaat tracken en wil klaar zijn voor eventuel ongemak?
Als je op vakantie gaat met 4 personen en de auto mee doet voor een trackday?
Als je mede forummers wil depanneren (nietwaar STA911 )?
Ik kan toch redelijke wat redenen bedenken. En als je dan toch een remork hebt, why not?
Ik kan net zoveel redenen bedenken waarom ik er alles aan zou doen om te vermijden dat ik mijn traject heen-en-terug vergal door een remorque achter m'n kar te gaan spannen.
Slicks is sowieso niet iets waar ik achter sta voor trackdays, stress op uw kar stijgt, 'ie wordt onbruikbaar van en naar het circuit, extra set velgen nodig, ...
Comment