Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Dat + GT3 RS + E63 Combi = perfecte garage
    Er ontbreekt een Brooklands

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
      Er ontbreekt een Brooklands
      Er ontbreekt ook een Caterham R500, Porsche 2.8 RSR en een ex-DTM E30 M3 maar laat ons redelijk blijven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
        Dat neigt inderdaad naar de perfectie!
        Toch niet want op een e63 kan je geen trekhaak monteren om je gt3rs mee naar het circuit te traileren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          Toch niet want op een e63 kan je geen trekhaak monteren om je gt3rs mee naar het circuit te traileren
          Ist plezant ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
            Ist plezant ?
            Gij zijt verslaafd denk ik.
            Of zit ge weet op t toilet?

Comment

Ist plezant ?
              E500-4matic

Comment

Kunnen wel. Mogen niet (in Belgie)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                  E500-4matic
                  Brabus 6.1 zal het ook wel doen

Comment

Waarom zou je in godsnaam een GT3 RS willen traileren?

Comment

Ik zou het ook niet willen met zo'n auto maar op termijn is het wel een ferme uitsparing in taksen en verzekering hé.
                      Tenminste als je die auto ENKEL koopt als circuitwagen..

Ieder zijn prioriteiten hé op dat vlak..

Comment

Een GT3RS mag toch op de baan.

Comment

Op Slicks?
                          Als je met de trekker andere wielen en/of reservemateriaal mee hebt?
                          Als je op verre afstand gaat tracken en wil klaar zijn voor eventuel ongemak?
                          Als je op vakantie gaat met 4 personen en de auto mee doet voor een trackday?
                          Als je mede forummers wil depanneren (nietwaar STA911 )?
                          Ik kan toch redelijke wat redenen bedenken. En als je dan toch een remork hebt, why not?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            964 Turbo vind ik de stoerste

Wat een stance op de baan..

Dat was mijn eerste porsche... Techart uitlaat en ophanging! een echte go-kart (waar mijn madam na een nissan 300ZXtt helemaal niet blij mee was)
                            Gelukkig kunnen overtuigen om na een jaar toch weer een andere p te kopen: de 993 targa.
                            Dat vindt ze nog steeds onze tofste porsche!

Op vandaag krijgt de R8 een heeeeeeeel hoge score... alleen zal ze de cabrio missen zegt ze.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
                              Is dat de p-design shop in LA?
                              Zijn daar ooit eens geweest, maar 't is wat lang geleden om t zeker te zijn.

Comment

• Stond deze hier al? Schitterende pub!

The very first sports car to bear the Porsche name won races. We treasure our heritage and never forget where we came from. In the field of motor sports we h...

Comment

Als je da spel op slicks steekt, verlaagt tot 4cm van de grond en meer dan 4 graden camber steekt gade geen keus hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                    Stond deze hier al? Schitterende pub!

http://www.youtube.com/watch?v=Tvql-...layer_embedded
                                    Vooral als ge ziet voor welke bullshit events ge allemaal wordt uitgenodigd als "Porschist"

Comment

Op Slicks?
                                      Als je met de trekker andere wielen en/of reservemateriaal mee hebt?
                                      Als je op verre afstand gaat tracken en wil klaar zijn voor eventuel ongemak?
                                      Als je op vakantie gaat met 4 personen en de auto mee doet voor een trackday?
                                      Als je mede forummers wil depanneren (nietwaar STA911 )?
                                      Ik kan toch redelijke wat redenen bedenken. En als je dan toch een remork hebt, why not?
                                      Ik kan net zoveel redenen bedenken waarom ik er alles aan zou doen om te vermijden dat ik mijn traject heen-en-terug vergal door een remorque achter m'n kar te gaan spannen.

Slicks is sowieso niet iets waar ik achter sta voor trackdays, stress op uw kar stijgt, 'ie wordt onbruikbaar van en naar het circuit, extra set velgen nodig, ...

Ieder z'n ding natuurlijk!

Comment

Als je da spel op slicks steekt, verlaagt tot 4cm van de grond en meer dan 4 graden camber steekt gade geen keus hebben
                                        Als je zo hardcore gaat dan begrijp ik niet waarom je een RS koopt -dat blijft immers een compromis- en geen Cup zoekt.

Comment

Als je zo hardcore gaat dan begrijp ik niet waarom je een RS koopt -dat blijft immers een compromis- en geen Cup zoekt.
                                          Dan heb je alsnog een remorque nodig

De beste Porsche commercial vind ik trouwens deze, het zou kunnen dat hij hier al staat..

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                                          X