Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik kan net zoveel redenen bedenken waarom ik er alles aan zou doen om te vermijden dat ik mijn traject heen-en-terug vergal door een remorque achter m'n kar te gaan spannen.
Slicks is sowieso niet iets waar ik achter sta voor trackdays, stress op uw kar stijgt, 'ie wordt onbruikbaar van en naar het circuit, extra set velgen nodig, ...
Op Slicks?
Als je met de trekker andere wielen en/of reservemateriaal mee hebt?
Als je op verre afstand gaat tracken en wil klaar zijn voor eventuel ongemak?
Als je op vakantie gaat met 4 personen en de auto mee doet voor een trackday?
Als je mede forummers wil depanneren (nietwaar STA911 )?
Ik kan toch redelijke wat redenen bedenken. En als je dan toch een remork hebt, why not?
't Is al goed he
Mr toch nog is bedankt voor toen!
Dat gaat dan toch niet op voor de huidige 997 Cup? Bij mijn weten is die motor identiek aan die in de GT3 RS, op een motorsport ECU na.
Waar zit de oorzaak dat een 996 Cup-motor zo onderhoudsgevoelig is?
zeer lichte en fijne pistons
..vergeet niet dat met het verhogen van de toerental-limiet de slijtage van de motor exponentieel toeneemt... en ik denk dat de 997 cups rond de 9500rpm draaien.
Ik kan net zoveel redenen bedenken waarom ik er alles aan zou doen om te vermijden dat ik mijn traject heen-en-terug vergal door een remorque achter m'n kar te gaan spannen.
..vergeet niet dat met het verhogen van de toerental-limiet de slijtage van de motor exponentieel toeneemt... en ik denk dat de 997 cups rond de 9500rpm draaien.
Comment