Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenOk, maar da's een non-argument tegen de GTS hé... Een GTS met pakweg Fuchs op Sportdesigns is sowieso een knappere 911 dan een Carrera S, daar kan je niet onderuit.
Fantastisch pakket als daily imo..
Fantastisch pakket, imo. Alleen mag je 'm niet zien als een "speciaal model", da's gewoon een andere uitrustingsversie (zoals ook de turbo S is tgo de turbo, imo).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenDeze kleur heb ik nog niet op een gt3 gezien.
THE Colour is called gelb grün/lime green/yellow green Code 139
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk BerichtenDan heb je alsnog een remorque nodig
De beste Porsche commercial vind ik trouwens deze, het zou kunnen dat hij hier al staat..
+ YouTube Video
Comment
-
James May in TG magazine nl, over zijn de PCarConfig en zijn ideale 911:
Back to the Porsche Configurator. I don't want too much options. That's not an option for me. A 911 is a sportscar not Lady Gaga's boudoir... I'd want a proper manual gearbox, floor mats, cruise-control, a rear windscreen wiper and some other small stuff. Dealers whom I know tell me that such a 911 would be hard to sell without PDK, park assist, electric seats and a multifunction steering wheel. So what? I wasn't planning on selling it. I'm planning to drive it. (vertaald uit het nl. sounds way cooler in English, off course)
ZaligAudi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk word er alvast bloednerveus van!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenHoezo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk zit met enorme vooroordelen mbt. Amerikanen en auto's
ik lees al jaren Amerikaanse carmag's en ik vind ze toch over het algemeen goed, vooral Road and Track. Is de wat duurdere variant van Car and Driver.
maar de Britse blijven by far de beste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk BerichtenOp mobile.de stond er een tijdje één te koop in die kleur, zie je inderdaad niet zo veel.
't Groen op deze foto vind ik alvast zaaalig, dat gelbgrün niet mis maar 'k zou 't nooit moeten hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
Comment
-
Dit zou dus een rendering zijn van de nieuwe wagen die Porsche op Detroit zou voorstellen??? Mij lijkt het een vreemde fotoshop....en zeer sterk afwijkend van wat ze tot nu toe brengen. Ik zou zelfs durven stellen een vrij mainstream "design"Last edited by Jokke_vlo; 28/12/2010, 17:19.
Comment
Comment