Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het nieuw Meguiars product had niet het gehoopte resultaat op Joris z'n GT3.

j/k

Knap resultaat.

Comment

• Prachtige werkplaats! Dat rek met die productjes mooi gerangschikt

Die grijze 997 is geen echte GT3 volgens mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        Ik heb ook die indruk.

Comment

want?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
            Ik heb ook die indruk.
            Kijk naar het stuur. Uitlaten is betwistbaar, zou eventueel iets aftermarket kunnen zijn.

Is die van reys zeker?

Maar soit, het is wel prachtig gedaan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              want?
              Misschien omdat 'GT3' er achteraan niet meer opstaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Breyton Bekijk Berichten
                Misschien omdat 'GT3' er achteraan niet meer opstaat?

Comment

• Iets met de side-skirts ook denk ik, maar ik ben totaal niet zeker en ben te lui om het op te zoeken

Comment

• *oog voor detail*

Comment

• 't is inderdaad de C4S ombouw van Reys van t forum. Echt prachtig werk geleverd door Carnewal, ongelooflijk wat voor detail en afwerking ie in die ombouw gestoken heeft.

Vooral te zien aan het interieur dus, das nog het origineel.

Comment

• Thought so

Alleen vraag ik me af waarom men zoiets doet.. is het louter het esthetische dan?

Comment

Thought so

Alleen vraag ik me af waarom men zoiets doet.. is het louter het esthetische dan?
                          Dat kan ie hoogst waarschijnlijk beter uitleggen dan mezelf maar kort: Hij is gek van een GT3 en zou er graag één hebben, maar zijn rug kan de veel hardere ophanging niet aan. Dit is nu al het maximum.
                          Fantastisch om hem over P. bezig te horen ook, echt gepassioneerd!

Comment

• Het is in ieder geval een zeer knappe ombouw. Je zal zoiets imo altijd wel blijven zien, maar hier had ik toch serieuze twijfels.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                              Dat kan ie hoogst waarschijnlijk beter uitleggen dan mezelf maar kort: Hij is gek van een GT3 en zou er graag één hebben, maar zijn rug kan de veel hardere ophanging niet aan. Dit is nu al het maximum.
                              Fantastisch om hem over P. bezig te horen ook, echt gepassioneerd!
                              Zijn volste recht.

Ik hoop dat hij er plezier van gaat hebben, 't is echt subliem uitgevoerd

Is er trouwens is gemod aan die uitlaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                want?
                                Een GT3 (buiten een RS) kan nooit C4(S) zijschorten hebben. Die herken je aan het plastic onderste gedeelte van de zijschort, een C2(S) heeft een volledig stalen zijschort.

Comment

Iets met de side-skirts ook denk ik, maar ik ben totaal niet zeker en ben te lui om het op te zoeken
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                  Een GT3 (buiten een RS) kan nooit C4(S) zijschorten hebben. Die herken je aan het plastic onderste gedeelte van de zijschort, een C2(S) heeft een volledig stalen zijschort.
                                  Ik wist dat er iets aan scheelde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

Super sjiek werk geleverd

Comment

Is er trouwens is gemod aan die uitlaat?
                                      Die uitlaat is volledig op maat bewerkt geweest door Gert van Carnewal.
                                      Hij klinkt echt nog VET

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                        Die uitlaat is volledig op maat bewerkt geweest door Gert van Carnewal.
                                        Hij klinkt echt nog VET
                                        Als Gert een Porsche uitlaat bewerkt, dan klinkt het geweldig gewoon!

Comment

• Mooi werk. Ik wou dat ik ook zo een grote garage had :-(

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                          't is inderdaad de C4S ombouw van Reys van t forum. Echt prachtig werk geleverd door Carnewal, ongelooflijk wat voor detail en afwerking ie in die ombouw gestoken heeft.

Vooral te zien aan het interieur dus, das nog het origineel.

Comment

Working...
                                          X