Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
't is inderdaad de C4S ombouw van Reys van t forum. Echt prachtig werk geleverd door Carnewal, ongelooflijk wat voor detail en afwerking ie in die ombouw gestoken heeft.
Vooral te zien aan het interieur dus, das nog het origineel.
Alleen vraag ik me af waarom men zoiets doet.. is het louter het esthetische dan?
Dat kan ie hoogst waarschijnlijk beter uitleggen dan mezelf maar kort: Hij is gek van een GT3 en zou er graag één hebben, maar zijn rug kan de veel hardere ophanging niet aan. Dit is nu al het maximum.
Fantastisch om hem over P. bezig te horen ook, echt gepassioneerd!
Dat kan ie hoogst waarschijnlijk beter uitleggen dan mezelf maar kort: Hij is gek van een GT3 en zou er graag één hebben, maar zijn rug kan de veel hardere ophanging niet aan. Dit is nu al het maximum.
Fantastisch om hem over P. bezig te horen ook, echt gepassioneerd!
Zijn volste recht.
Ik hoop dat hij er plezier van gaat hebben, 't is echt subliem uitgevoerd
Een GT3 (buiten een RS) kan nooit C4(S) zijschorten hebben. Die herken je aan het plastic onderste gedeelte van de zijschort, een C2(S) heeft een volledig stalen zijschort.
Een GT3 (buiten een RS) kan nooit C4(S) zijschorten hebben. Die herken je aan het plastic onderste gedeelte van de zijschort, een C2(S) heeft een volledig stalen zijschort.
't is inderdaad de C4S ombouw van Reys van t forum. Echt prachtig werk geleverd door Carnewal, ongelooflijk wat voor detail en afwerking ie in die ombouw gestoken heeft.
Vooral te zien aan het interieur dus, das nog het origineel.
Comment