Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Raakt dat ding nu effe met de linkerwielboog het circuit?
Ruf CTR
En weet iemand ter gelegenheid van wat Sabine Schmitz met die GT3 reed? Want ik zou vermoeden dat ze 'n contract heeft met BMW, om louter met de M5 (en andere BMW's) over de Ring te knallen, al zal ze in haar vrije tijd ook wel eens wat anders aan de tand voelen.
Raakt dat ding nu effe met en linkerwielboog het circuit?
En weet iemand ter gelegenheid van wat Sabine Schmitz met die GT3 reed? Want ik zou vermoeden dat ze 'n contract heeft met BMW, om louter met de M5 (en andere BMW's) over de Ring te knallen, al zal ze in haar vrije tijd ook wel eens wat anders aan de tand voelen.
Precies ja..
Gewoon een rijke Amerikaan die in Zuffenhausen z'n GT3 RS Mk2 kwam afhalen en aan de Nordschleife Sabine Schmitz tegenkwam zeker?
ik heb nog enkele Porsche Design P9522 gsm's in mijn bezit. Deze zijn volledig nieuw met alle accesoires en garantie! Mocht iemand interesse hebben mogen jullie mij altijd contacteren!
Was een leuke dag gisteren in Dinslaken. Terwijl het thuis rotweer was, vond ik het zalig wandelen in het zonnetje tussen de honderden Porsches. Het schijnt dat er veel minder waren dan vorig jaar, maar er was toch nog veel te zien.
Die witte 964 die hierboven bekritiseerd wordt, is irl echt wel af !! Zeker geen goedkope tuning dat die mannen leveren.
Fotoalbum hier : http://picasaweb.google.be/rufie968/Dinslaken2010#
Comment