Stationair echt geen knap geluid imho...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Indrukwekkend dat filmpje, maar ik stel me altijd vragen bij die 9ff-creaties. Dat kan vooreerst toch onmogelijk nog normaal te rijden zijn? 911 herleid tot pure dragster denk ik dan?
Dan die afwerking, het lijkt me zo'n tuner van de grote getallen, 'als we er 1000pk kunnen uithalen dan doen we dat, als er daarvoor een paar Samco-buizen zichtbaar onderaan de motor moeten bengelen dan is dat zo', of in 't geval van de GT3 RS de helft van de bumper door gaas vervangen. En dan sta je nog niet stil bij betrouwbaarheid...
Enfin, de klant vraagt 't, wie ben ik om daarover te oordelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichtenhttp://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=175711516#
Is dit niet weinig geld voor een PD1
Die dingen gingen toch over de 80k nieuw?
Staat absoluut niet 'mint', hetgeen je voor deze prijs wel zou mogen verwachten.
Afgezien van het alcantara stuur, pook en handrem zie ik niet echt de toegevoegde waarde van deze speciale serie.
Au contraire, dat gelakt zwart en die matte strepen trekken imho op geen kl*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIndrukwekkend dat filmpje, maar ik stel me altijd vragen bij die 9ff-creaties. Dat kan vooreerst toch onmogelijk nog normaal te rijden zijn? 911 herleid tot pure dragster denk ik dan?
Dan die afwerking, het lijkt me zo'n tuner van de grote getallen, 'als we er 1000pk kunnen uithalen dan doen we dat, als er daarvoor een paar Samco-buizen zichtbaar onderaan de motor moeten bengelen dan is dat zo', of in 't geval van de GT3 RS de helft van de bumper door gaas vervangen. En dan sta je nog niet stil bij betrouwbaarheid...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIndrukwekkend dat filmpje, maar ik stel me altijd vragen bij die 9ff-creaties. Dat kan vooreerst toch onmogelijk nog normaal te rijden zijn? 911 herleid tot pure dragster denk ik dan?
Rijdbaarheid en betrouwbaarheid staan echter wel groot geschreven, aangezien zijn klanten veelal echt 'drivers' zijn (gezien het uiterlijk is het ook geen Knokke-boulevardwagen) die hun wagen regelmatig buitenhalen en gebruiken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk BerichtenRijdbaarheid en betrouwbaarheid staan echter wel groot geschreven, aangezien zijn klanten veelal echt 'drivers' zijn (gezien het uiterlijk is het ook geen Knokke-boulevardwagen) die hun wagen regelmatig buitenhalen en gebruiken.
een 1200 pk GT3 RS, dat wil ik wel eens zien op de Nürburgring.. volgens mij is dat oncontroleerbaar en irritant om mee te rijden (turbo lag?)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spooksken Bekijk BerichtenIk heb al vanalles geupdate enzo, helpt niks
Off Topic: Misschien wat minder tijd steken in die configurator en wat meer in Internationaal en Europees recht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Wat een zalige sound ook, klinkt echt krachtig.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk BerichtenHaha Maarten, ik wou ff ne Porsche configureren als ontspanning na Int&Eur recht, ma niks ook nie
Comment
-
Hetzelfde als met die foto van een zwarte GT-R naast een Zwarte GT3 fl.
Ik vind die GT3's er helemaal niet minder aggresief uitziet dan een GT-R. Terwijl ze eigenlijk er toch beschaafder uitzien.
Moeilijk uit te leggen2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Om een of andere reden vind ik deze Boxster nog tof: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...2&pageNumber=1
Wat zijn zowat de grote verschilpunten tussen dit motorblok en dat van de Cayman die pas vanaf mj 2006 werd gebruikt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk BerichtenOm een of andere reden vind ik deze Boxster nog tof: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...2&pageNumber=1
Wat zijn zowat de grote verschilpunten tussen dit motorblok en dat van de Cayman die pas vanaf mj 2006 werd gebruikt?
Verschilpunten? Geen denk ik. Kunstmatig toegeknepen eerder owv marketing redenen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichtenbij mij gaat alles prima bij de cc van porsche. ik heb windows 7 en gebruik mozilla.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
Comment
Comment