Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Ja dat is waar, een hoger profiel en alu steunen voor de spoiler zijn helemaal niet racy

Iemand krijgt weer zijn gelijk niet?

Ik snap Ce911 wel. Hoewel ik een zeer grote fan ben van de 997.2 GT3 RS, vind ik de MKI homogener qua looks. Het geheel klopt net iets beter dan bij de MKII

Comment

• Als ik een GT3 RS had zou ik die lelijke metalen spoiler eraf doen. Ducktail

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
        Als ik een GT3 RS had zou ik die lelijke metalen spoiler eraf doen. Ducktail
        You must be kidding?
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Op een 'gewone' P ja, maar niet op een GT3!

Comment

Rij eerst eens 300+ met dat ding ... dan weet je meteen waarvoor die metalen spoiler dient

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
              Iemand krijgt weer zijn gelijk niet?
              LOL

Of je dat mooi vindt of mooier of lelijker, dat is ieder zijn goesting, maar haal dan geen argumenten boven die er geen zijn. De GT3-RS heeft nog nooit zo dicht bij de race-versie gestaan qua looks als de huidige.

Ik blijf ook de mk1 RS mooier vinden, en dan waarschijnlijk vooral omdat er nog geen enkele kleurencombo is die echt WAUW is, itt een groene of oranje GT3RSmk1 met zwarte decals. Bij gelijk welke mk2 combo heb ik een gevoel gaande van "eikes" tot "dees is nog wel cava". Ik denk dat vooral die stickers er geen deugd aan doen. Het is gewoon absurd dat je je blauw moet betalen als je een mk2 wil in 1 kleur, vanuit de fabriek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                Rij eerst eens 300+ met dat ding ... dan weet je meteen waarvoor die metalen spoiler dient
                Zal toch wel meevallen, een gewone carrera heeft dat ook niet en die kan bijna even hard.
                Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                LOL

Of je dat mooi vindt of mooier of lelijker, dat is ieder zijn goesting, maar haal dan geen argumenten boven die er geen zijn.
                een mening heet dat

Comment

• Die spoiler zal vooral de stabiliteit ten goede komen bij het nemen van een bocht aan een bovengemiddelde snelheid.
                  U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                    Die spoiler zal vooral de stabiliteit ten goede komen bij het nemen van een bocht aan een bovengemiddelde snelheid.
                    Daarvoor dient dat? Thanks!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                      Zal toch wel meevallen, een gewone carrera heeft dat ook niet en die kan bijna even hard.
                      Denk dat je nog zou verschieten van het verschil.

Comment

• Als ik me niet vergis had Porker hier eens een grafiekje geplaatst hoeveel kg de spoiler extra op de achteras kan krijgen op topsnelheid?

Comment

Denk dat je nog zou verschieten van het verschil.
                          Shit, nu ben ik wel verplicht dat zelf te ervaren in een GT3.

Hoe kunnen we dat regelen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                            Shit, nu ben ik wel verplicht dat zelf te ervaren in een GT3.

Hoe kunnen we dat regelen?
                            Ge geeft ene keer 10K aan nen dealer en een beetje later 120K aan nen andere dealer.

Allez, zo hadden ze mij toch gezegd da k da moest doen?

Comment

Ge geeft ene keer 10K aan nen dealer en een beetje later 120K aan nen andere dealer.

Allez, zo hadden ze mij toch gezegd da k da moest doen?
                              En dat heeft gewerkt of wa?! Zotjes!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                Zo slim ben ik ook wel om te beseffen dat die spoiler nut heeft.

Maar enkel die ducktail staat volgens mij prachtig. Dan vallen ook de bredere heupen meer op.

Comment

Maar enkel die ducktail staat volgens mij prachtig. Dan vallen ook de bredere heupen meer op.
                                  Als het is om te posen hebben ze nog steeds de sport classic.

Comment

... zegt de man die 3 dagen aan 't klooien heeft geweest om een nummerplaatje recht te plakken ... of misschien was dat zeer belangrijk voor de aërodynamica van je wagen?!?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                        ... zegt de man die 3 dagen aan 't klooien heeft geweest om een nummerplaatje recht te plakken ... of misschien was dat zeer belangrijk voor de aërodynamica van je wagen?!?
                                        Ik klooi niet...

Ik heb daar personeel voor ....

Comment

Dus Posers worden gepluimd bij Porsche... .
                                          U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Working...
                                          X