Altijd dat afgeven op de zogenaamde 'posers' hier, uiteraard vind ik het belachelijk dat mensen een wagen kopen louter om show mee te verkopen. Maar soms kan het toch zijn dat een autoliefhebber net bepaalde opties wilt betalen omwille van het feit dat hij kan genieten van die esthetische details zoals een ducktail, mooie velgen of volleder interieur. Om als autofanaten zo'n mensen direct te verwijten dat ze posers zijn vind ik toch ietwat jammer
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenuit een 3.6?
En dan nog.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten3.8 heeft dat standaard denk ik.
En dan nog.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtennee,pfl is standaard 3.6
Carrera (4)S was dan de enige 3.8.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenLaatst 1tje irl gezien... Zeer knap, maar zou het nooit moeten hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenWhoopsidaisy, blijkbaar toch.
Carrera (4)S was dan de enige 3.8.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenVertel!
We waren foto aan 't trekke en hij ging net vertrekken..subliem geluid bij koudstart!
Hij rijdt de parking uit.. even revven voor ons, eigenaar deed thumbs up en vertrekt nogal enthousiast waardoor de achterkant helemaal uitbreekt.
Terwijl wordt er luid geroepen/gejuicht, 2 jonge gaste in een GT2 getuned door Sportec . Ook van hem En ze vertrekken allebei met wheelspin, luide muziek en hemelse sound van de V10 en GT2.
De dag nadien hoorde ik hem zegge op de parking van de ring: I have 15 cars. De week erna was hij er met zijn 997 GT3 facelift2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Comment