Te anoniem
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenIdd. Een grijze GT3 is dan ook zeer anoniem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk BerichtenMaandag reden ze bij Verellen juist een nieuwe grijze GT3 binnen, was anders wel mooi. Of zwart (of rood ). En de meeste mensen kennen het verschil niet tussen een "gewone" en een GT3, enkel dat daar een grote spoiler opstaat2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEen grijze GT3 is gewoon zonde1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk BerichtenWit is ook zonde imo. Maar ja, wie ben ik
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk BerichtenJups, was net aant kijken naar foto's.
Je ziet het ook aan dat rubberen strookje vooraan bij de bumper/neus, bij de 930 was dat groter.
Deze 930 Speedster is ook in beperkte oplage gemaakt, dus inderdaad zeldzaam.
Hoeveelheid kan ik zo snel niet vinden.
Dat is een '89 Speedster 3.2 met werksturbolook.
Er zijn er ook met smal koetswerk, zeldzamer met nog geen 200 stuks.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
Hoe geil is dat niet .
net zo geil als deze;
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenVolgens mij is die kleur als hij buiten staat echt extreem vet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichtennet zo geil als deze;
Heerlijk.
Die groene GT3 Mk2 vind ik maar niks. Dat randje rond de velgen eraf, zou al veel goedmaken...
Comment
Comment