Ik veronderstel dat de waarde van het goed bij de inkomsten moet geteld worden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Citaat uit het nieuwsblad:
Vroeger moest de winnares kiezen tussen de cheque (107.000 dollar) en de auto. Nu krijgt ze beiden. Maar wat Henin ermee ging doen, dat wist ze nog niet. 'Ik kom net van het terrein, daar heb ik nog niet aan gedacht. Ik ga er in elk geval niet mee naar huis rijden.' Dat had niks te maken met de bal die Henin tijdens de match tegen Jankovic op de motorkap mikte. Want die liet zelfs geen schijn van een afdrukje achter. Het komt gewoon omdat Porsche de auto thuis bestelt. En niet noodzakelijk het exemplaar dat in de Porsche Arena stond te blinken. 'Stel dat een Russische speelster wint', legt de persverantwoordelijke uit. 'Je rijdt niet zomaar even met een Porsche Rusland binnen. Of nog erger: Amerika. Porsche neemt het op zich de auto bij de speelster voor de deur af te leveren. Ingeklaard, ingeschreven, BTW betaald, Porsche handelt alle formaliteiten af. En als de winnares toevallig een ander kleurtje had gewild of een optie meer of minder, dan leveren we wel een ander exemplaar, naar wens.' Van zodra de Porsche voor de deur staat, doet de speelster ermee wat ze wil. Wil ze hem verkopen, wil ze hem wegschenken: haar keuze. Maar één ding kan niet: ze kan de Porsche niet inruilen voor een extra cheque. (WAW)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk veronderstel dat de waarde van het goed bij de inkomsten moet geteld worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk BerichtenBlijkbaar heb je gelijk, maar je kan schermen met de verkoopwaarde van het goed op datum van de toekenning (hier nieuwprijs, nefaster gezien geldprijs minder is dan som geld en wagen) of de werkelijke waarde bij de verkrijger. En als beide posten niet met elkaar worden opgeteld is er een groter verschil van belasting gezien de progressieve druk. Maar bon, dit is echt Anders wil ik wel pm'en.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door christ Bekijk BerichtenCitaat uit het nieuwsblad:
Vroeger moest de winnares kiezen tussen de cheque (107.000 dollar) en de auto. Nu krijgt ze beiden. Maar wat Henin ermee ging doen, dat wist ze nog niet. 'Ik kom net van het terrein, daar heb ik nog niet aan gedacht. Ik ga er in elk geval niet mee naar huis rijden.' Dat had niks te maken met de bal die Henin tijdens de match tegen Jankovic op de motorkap mikte. Want die liet zelfs geen schijn van een afdrukje achter. Het komt gewoon omdat Porsche de auto thuis bestelt. En niet noodzakelijk het exemplaar dat in de Porsche Arena stond te blinken. 'Stel dat een Russische speelster wint', legt de persverantwoordelijke uit. 'Je rijdt niet zomaar even met een Porsche Rusland binnen. Of nog erger: Amerika. Porsche neemt het op zich de auto bij de speelster voor de deur af te leveren. Ingeklaard, ingeschreven, BTW betaald, Porsche handelt alle formaliteiten af. En als de winnares toevallig een ander kleurtje had gewild of een optie meer of minder, dan leveren we wel een ander exemplaar, naar wens.' Van zodra de Porsche voor de deur staat, doet de speelster ermee wat ze wil. Wil ze hem verkopen, wil ze hem wegschenken: haar keuze. Maar één ding kan niet: ze kan de Porsche niet inruilen voor een extra cheque. (WAW)
Trouwens, zo'n P Boxster Spyder heeft niet eens een deftig dak. Een stoffen kapje dat niet helemaal afsluit en waarmee je maar max 200 km/u mag rijden. Pfff, dat wordt zo'n kappersbak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDat stukje boekhouding was J-M Pfaff dus vergeten lezen
Comment
-
mbt. GT2 RS
I stand corrected. I just heard it will have 620hp, cost around 220k and will be limited to 300 cars worldwide. Press embargo ends May, 14th, there will also be a web special. Rumoured time at Nurburgring is 7.22.
From Lepzig
300 will made
90kg less than 997.1GT2
0-100 3.2
620HP
0-200 BELOW 10S ...not slighty below
0-300 Below 25s --not slighty below
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichtenmbt. GT2 RS
Ziek
- car is silver with the hood in naked carbon fiber
- lower splitter also in carbon. the "vortex generators" (to borrow Mitsubishi's term for those "teeth" like looking protrusions) are more clearly seen than in the early spy shots. the horizontal slats along the air intakes are in naked carbon also.
- lower part of the rear bumper is in black, as are the side mirrors
- the interior trim is kinda ugly on the launch car. all black alcantara, with CGT seats... but the shift knob, door handles, door armrests, handbrake handle, center console compartment cover, and much of the steering wheel are covered in RED alcantara. a bit too tuner-ish to me, but i'm sure you can spec yours as you like
- there's a small "GT2RS" script just behind the front wheel well, along the lower sill. not shouting like the GT3RS side decals or other typical Porsche side decal treatment
- wheels are in gold with black centerlocks
Comment
-
-
-
Comment
-
En weet iemand ter gelegenheid van wat Sabine Schmitz met die GT3 reed? Want ik zou vermoeden dat ze 'n contract heeft met BMW, om louter met de M5 (en andere BMW's) over de Ring te knallen, al zal ze in haar vrije tijd ook wel eens wat anders aan de tand voelen.[/quote]
Sabine Schmitz rijdt alle jaren de 24 h met Porsche .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenfak
ge-schift
Comment
Comment