Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenMr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenIk zou het inderdaad ook laten.
ksnap hem niet wat moek laten? leg eens uit wijze man uit het verrre oosten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk BerichtenTop Gear gezien? Hebben jullie die uitlaat van de Boxster Spyder zien over en weer vliegen bij het aanzetten voor de ronde over hun track?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichtenksnap hem niet wat moek laten? leg eens uit wijze man uit het verrre oosten!
mvg quadrifoglio
Houdoe!
Comment
-
Vorige eigenaar was een echte fanaat en kenner, man overlijdt plotseling. Vrouwlief zet alles te koop, maar alleen met een bordje aan de hangaar zelf.
Andere Porsche-eigenaar komt heel toevallig in het kleine stadje en koopt de hele collectie op voor kleingeld.
(Als ik het mij nog goed herinner, topic ooit eens gelezen op pelicanparts)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk BerichtenTop Gear gezien? Hebben jullie die uitlaat van de Boxster Spyder zien over en weer vliegen bij het aanzetten voor de ronde over hun track?
viel mij ook op bij de Cayman jaren terug
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenAls ge het moet uitleggen is het niet tof.
mvg quadrifoglio
Houdoe!
ok, allez dan blijf ik maar een dommen hollander
grtjs mike
laterrrrrrrrrrrrrrr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichtenok, allez dan blijf ik maar een dommen hollander
grtjs mike
laterrrrrrrrrrrrrrr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenOp deze mis ik de decals wel.
Comment
Comment