Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ze zijn die 997 echt aan het uitmelken... Bijna zo erg als bij Lamborghini...
Right.
Ff de verschillende types 997 opsommen en dan de verschillende types Gallardo. Ik denk dat je al snel tot de conclusie zal komen dat er maar 1 is die uitgemolken wordt
Ff de verschillende types 997 opsommen en dan de verschillende types Gallardo. Ik denk dat je al snel tot de conclusie zal komen dat er maar 1 is die uitgemolken wordt
Inderdaad, al ging die China-versie van de SV er wel écht over
Ze zijn die 997 echt aan het uitmelken... Bijna zo erg als bij Lamborghini...
Ik vind het net mooi aan lamborghini dat ze zoveel varianten van hun modellen maken, ze zijn toch stuk voor stuk geslaagd. Ook niet alle modellen zijn constant in productie, velen zijn limited editions of evoluties / opvolgers.
997 - Carrera GTS - I just got this from a local dealer: Carrera S variant expected later this year, a Carrera GTS. There will be Coupes and Cabriolets. They?ll be rear-wheel-drive cars but with wide Turbo (Carrera 4S) bodies. The 408 horsepower X51 Powerkit* will be standard along with other special extras. We?re...
Comment