Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Volledig gaat nooit, om het even welke Porsche kun je maar voor de helft inbrengen wegens in de hoogste co2-schaal. Dat van die lichte vracht was idd. een belachelijke vraag
Volledig gaat nooit, om het even welke Porsche kun je maar voor de helft inbrengen wegens in de hoogste co2-schaal. Dat van die lichte vracht was idd. een belachelijke vraag
We hebben drie klanten die hun sportwagen 100% inbrengen. Gaat goed tot de eerste controle. Dat van die lichte vracht was inderdaad een vraag waarvan hij het antwoord al wist. Maar hij heeft groen licht gekregen om deze op zijn zaak aan te kopen dus ik denk dat hij vandaag al in de garage zijn bestelbon gaat tekenen
We hebben drie klanten die hun sportwagen 100% inbrengen. Gaat goed tot de eerste controle. Dat van die lichte vracht was inderdaad een vraag waarvan hij het antwoord al wist. Maar hij heeft groen licht gekregen om deze op zijn zaak aan te kopen dus ik denk dat hij vandaag al in de garage zijn bestelbon gaat tekenen
"Extraatjes" zoals dit hangt veel af van de controleur in kwestie die uw zaak doorlicht.
Ik heb van collega zelfstandigen al de gekste verhalen gehoord ... bij de ene kon alles en bij de andere werd het een na het ander verworpen.
stella artois Daarjuist kwam er op het werk een klant vragen of hij een nieuwe GT3 volledig in zijn firma kon inbrengen. Twee zitplaatsen = lichte vracht En hij meende het nog.
volgende vraag: kan ik een GT3 ook krijgen in diesel...
Staat hier mss al, maar volgens Evo gaat de Turbo S in 2.9s naar 60mp/h
Dat is echt geschift, toen de Veyron uitkwam was 2.5 sec een mijlpaal, nu zou een Turbo S al op 2.9 sec zitten? +1 voor de Porsche engineers in dat geval!
Comment