Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenMint Green!
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenmotorkap laten wrappen tegen steenslag, is dat kostelijk? En dat valt totaal niet op dat dat gewrapped is?
Amerikanen zijn er zot van, je ziet het niet echt behalve zo'n lijntje waar de folie stopt
Zal wel een effect hebben op kleine steentjes en andere rotzooi maar een dikkere steen knalt daar gewoon door.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenMint Green!
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenis gewoon met een 3M clear bra of hoe heet dat
Amerikanen zijn er zot van, je ziet het niet echt behalve zo'n lijntje waar de folie stopt
Zal wel een effect hebben op kleine steentjes en andere rotzooi maar een dikkere steen knalt daar gewoon door.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenJe ziet dat altijd hoor. Van ver natuurlijk niet maar als je ernaast staat valt dat behoorlijk op.
En ik zou die wrap wel eens willen zien binnen 3-4 jaar. Zou daar dan ook zo ne gelige schijn op komen zoals op alle transparante plastiek?
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenFack, alle glans weg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten't zijn toch zwarte, ik dacht een tijdje terug op foto's rode spiegels gezien te hebben..
Comment
-
Zijn van die cup velgen dacht ik. Volgens mij heeft Porker een tijdje geleden al foto's gepost van een zwarte 997-2 GT3 met die velgen.
op deze foto zie je het iets 'beter'
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten99% van den mensen zou het verschil niet eens zien op foto.
Idd, op foto verbergen ze het nogal. Maar als je dat ooit eens in het echt gezien hebt weet je genoeg
Comment
Comment