Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
      Ik vind het wel geslaagd

Comment

• Volledige wrap tegen de steenslag

Comment

• Comment

• Comment

Ik vind het super, ik wil ze allebei wel

Comment

... I like it!! Straks eens zoeken naar foto's (nog uit het digitaalloze tijdperk) van mijn eerste Golf GTI (1-serie / 20 jaar geleden ofzo). Toendertijd in hetzelfde kleurenschema gezet ... wit / bumpers deels groen / velgenhart van de brede ATS in groen

Comment

• Mint Green!

Comment

• motorkap laten wrappen tegen steenslag, is dat kostelijk? En dat valt totaal niet op dat dat gewrapped is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                      Mint Green!
                      ZALIG

Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                      motorkap laten wrappen tegen steenslag, is dat kostelijk? En dat valt totaal niet op dat dat gewrapped is?
                      is gewoon met een 3M clear bra of hoe heet dat

Amerikanen zijn er zot van, je ziet het niet echt behalve zo'n lijntje waar de folie stopt

Zal wel een effect hebben op kleine steentjes en andere rotzooi maar een dikkere steen knalt daar gewoon door.

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Mint Green!

Hmm, zo "mint" vind ik het toch niet zelle.

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          is gewoon met een 3M clear bra of hoe heet dat

Amerikanen zijn er zot van, je ziet het niet echt behalve zo'n lijntje waar de folie stopt

Zal wel een effect hebben op kleine steentjes en andere rotzooi maar een dikkere steen knalt daar gewoon door.
                          Je ziet dat altijd hoor. Van ver natuurlijk niet maar als je ernaast staat valt dat behoorlijk op.

Comment

Extreem lekker!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                              Je ziet dat altijd hoor. Van ver natuurlijk niet maar als je ernaast staat valt dat behoorlijk op.
                              Idd, Bert zou een hartaanval krijgen moest ik dat laten doen

En ik zou die wrap wel eens willen zien binnen 3-4 jaar. Zou daar dan ook zo ne gelige schijn op komen zoals op alle transparante plastiek?

Comment

Mint Green!

Afschuwelijk imho.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten

Fack, alle glans weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                    Fack, alle glans weg
                                    99% van den mensen zou het verschil niet eens zien op foto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                      't zijn toch zwarte, ik dacht een tijdje terug op foto's rode spiegels gezien te hebben..
                                      Dat zijn toch ook de standaard velgen niet? Lijkt iets meerdelig

Comment

• Zijn van die cup velgen dacht ik. Volgens mij heeft Porker een tijdje geleden al foto's gepost van een zwarte 997-2 GT3 met die velgen.

op deze foto zie je het iets 'beter'

1991 Mazda MX-5 NA
                                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          99% van den mensen zou het verschil niet eens zien op foto.

Idd, op foto verbergen ze het nogal. Maar als je dat ooit eens in het echt gezien hebt weet je genoeg

Comment

Working...
                                          X