Oorspronkelijk geplaatst door Daann
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
Ik was net nog mentaal m'n ideale RS aan het samenstellen, et voila, iemand is me voorgeweest...
Juist nog de 19" BBS centerlocks en graphics verwijderen => perfectie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Ik was net nog mentaal m'n ideale RS aan het samenstellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenJuist nog de 19" BBS centerlocks en graphics verwijderen => perfectie.
Geen préfacelift spiegels?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenYou read my mind...
Geen préfacelift spiegels?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Ik was net nog mentaal m'n ideale RS aan het samenstellen, et voila, iemand is me voorgeweest...
Juist nog de 19" BBS centerlocks en graphics verwijderen => perfectie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDan liever een witte met rode stickers prefl-997 stijl (zoals hier al ergens gepost).
Iemand trouwens al gevonden of die RE Monoblocs al beschikbaar zijn in de RS-maten? Ik zie ze voorlopig enkel in GT3 maat...
Kwestie van te weten of ik ze fictief kan bestellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenZo zou ik mijn RS wel willen, of misschien eerder met de MkI decals dan.Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenWel ja, je weet intussen toch wel hoe Riviera eruit ziet ?
Maar hier vind ik het icm die zwarte decals, spiegels en ander gelul minder waauw dan ik verwacht had. Misschien doen zoals Porker zegt: geen decals.
Ik vraag me af wat witte decals zouden geven icm riviera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichtenjaak! Heel goed zelfs...
Maar hier vind ik het icm die zwarte decals, spiegels en ander gelul minder waauw dan ik verwacht had. Misschien doen zoals Porker zegt: geen decals.
Ik vraag me af wat witte decals zouden geven icm riviera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenDat zou vragen om witte wielen en dat is ... euhm een slecht idee !
Of je moet PCCB pakken he. No brakedust
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door PorkerWhy waste any more fabric on pants than necessary?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
Dus, Riviera RS:- mk.I decals (zwart)
- mk.I spiegels (zwart)
- Sport Classic koplampen
- BBS RE monobloc (standaard titanium finish)
- Rolkooi voor + achter (Riviera)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenToch ni helemaal overtuigd. Zou het eens in daglicht moeten zien ofzo... Hier vind ik het nogal doffig...Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenWel ja, je weet intussen toch wel hoe Riviera eruit ziet ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDie op de foto blijkt Mexico-blue te zijn, geen Riviera. Vandaar de doffigheid...
Comment
Comment