Signal Yellow denk ik?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenSignal Yellow denk ik?
Hij staat te koop 0 mileage.Mr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenCorrect!
Hij staat te koop 0 mileage.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk BerichtenPersoonlijk vind ik het wel nice staan op de RS
Zo vet!
Zou em wel liever hebben zonder de "GT3 RS" decals, en enkel met de mk1 decals op de zijkant.
Comment
-
Lekker hoor! Beetje dieper leggen, wat extra camber, en juuu
Ondanks het feit dat ik de looks van de 997.2 GT3 RS een pak minder kan smaken dan de gen1 (voornamelijk door decals/wielverbredingen vooraan/steunen achterspoiler), heb ik intussen toch al enkele geslaagdere exemplaren gezien. Waaronder dus deze (zelfs mét gen2 decals), en ook de blauwe enkele pagina's eerder leek me best te pruimen. Full black zegt me ook wel wat, al heeft dat zo zijn nadelen (onderhoud + verloren gaan van lijnen).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk BerichtenPersoonlijk vind ik het wel nice staan op de RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenik ken de eigenaar, die'm dadelijk gaat doorverkopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenen waarom direct verkopen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichtenpff andermans rekening weer aan het maken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenen waarom direct verkopen?
Comment
Comment