Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Autoforum

    Als je bij Ford een Focus RS nieuw koopt voor, dunno, 35k, dan ben je de man.
    Als je bij Porsche een nieuwe Boxster koopt voor 65K dan ben je een pauper
    QFTW!
    Dedication, Determination, Perfection - Senna

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Autoforum

      Als je bij Ford een Focus RS nieuw koopt voor, dunno, 35k, dan ben je de man.
      Als je bij Porsche een nieuwe Boxster koopt voor 65K dan ben je een pauper
      Inderdaad, ir_fuel & Rami, Ik denk vaak net hetzelfde hier Maar ja, in een virtuele wereld kan vanalles, it's part of the fun zeker ?
      Last edited by ; 12/08/2010, 23:55. Reden: ç!è!è§('"é

      Comment


      • vandaag een dame met 996 RUF zien rijden. toepasselijke plaat RUF.007.

        Leek eerst op een GT2 maar was iets te druk op de snelweg om hem eens goed te bekijken. Schoon machien in ieder geval die precies heel goed onderhouden is

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
          vandaag een dame met 996 RUF zien rijden. toepasselijke plaat RUF.007.

          Leek eerst op een GT2 maar was iets te druk op de snelweg om hem eens goed te bekijken. Schoon machien in ieder geval die precies heel goed onderhouden is
          Wie is de eerste om hier een opmerking over te maken?

          Comment


          • ik dacht dat dat die grijze was die eigenlijk buiten de nummerplaat en logo's niets van RUF heeft ?

            Comment


            • ikke!

              Comment


              • ah, blijkbaar toch meer dan de nummerplaat en logo's.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk Berichten
                  Vandaag gezien hoe een vakman de kleppen afstelde van een Porsche Diesel. Wat ronkte die tweecilinder mooi nadien. :o Draaide gelijk een Zwitsers uurwerkje, zeker voor een tweecilinder!

                  Nu ging 'm nog verder op spuiten en dan kon hij opgeleverd worden.

                  Het ging om een Standard.


                  Prachtig stuk ijzer!

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                    vandaag een dame met 996 RUF zien rijden. toepasselijke plaat RUF.007.

                    Leek eerst op een GT2 maar was iets te druk op de snelweg om hem eens goed te bekijken. Schoon machien in ieder geval die precies heel goed onderhouden is

                    Is een gewone turbo.
                    Weet wel niet of die motorisch getuned is of niet...

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                      Wannabe? Iedereen ziet dat het geen GT3 is dus ik zou niet weten wat daar wannabe aan is.
                      "Willen en niet kunnen" is nog zo één. Men spendeert zowat 100K aan een auto en men "kan" niet. Ik denk dat de mensen eens moeten proberen om dat budget voor een auto bijéén te kunnen krijgen. En dan mogen ze nog eens afkomen met "willen en niet kunnen".
                      Ok, wannabe is misschien wat te krachtig uitgedrukt maar ik blijf het vooral lelijk vinden en ongepast. Waarom GT-achtige spoilers en lipjes monteren op een 'gewone' Carrera S?? IMO staat het gewoon niet.

                      Moest het nu nog bijdragen aan de handling of iets dergelijks.. OK.. maar 't is puur optische opsmuk.

                      Mijn mening maar

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        Ok, wannabe is misschien wat te krachtig uitgedrukt maar ik blijf het vooral lelijk vinden en ongepast. Waarom GT-achtige spoilers en lipjes monteren op een 'gewone' Carrera S?? IMO staat het gewoon niet.

                        Moest het nu nog bijdragen aan de handling of iets dergelijks.. OK.. maar 't is puur optische opsmuk.

                        Mijn mening maar
                        Tuurlijk, geen probleem hoor. Iedereen heeft een mening, en er zullen mensen zijn die van mening zijn dat een GT3 te bruut is in dagdagelijks gebruik maar de looks er wel van mooi vinden.

                        Mij heeft dat iig nooit belemmerd ... een GT2 bumper op een turbo bvb ... als je die nu mooier vindt als de orignele ...waarom zou je dat dan niet doen?

                        Comment


                        • Plus het feit dat een aerokit wel een positieve invloed heeft op de wegligging, weliswaar bij (zeer) hoge snelheden. Zelf ondervonden toen ik bij mijn 996 destijds de aerokit eraf haalde : duidelijk minder stabiel op > 250 snelheden.

                          Dus als je de voordelen van een carrera tov een GT3 wil behouden en ook wil tracken : waarom geen aerokit ? Al moet ik zeggen dat ik persoonlijk als enige voordeel de achterzitjes zie, dus als je bvb 1 of 2 kleinde kinderen hebt.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

                            Moest het nu nog bijdragen aan de handling of iets dergelijks.. OK..
                            Eh ja?

                            Als het niks bijdraagt op de C2S, draagt het ook niks bij op de GT3 eh

                            Comment


                            • was inderdaad "RUf"

                              snap ook niet goed wat er verkeerd zou zijn aan aero pakket. Is gewoon een optie die in de catalogus staat dus...

                              Meen me hier zo een zwarte turbo cabrio te herinneren op dit forum die ook wat optische opsmuk had (en ik weet ook die moete was beetje anders)Maar heb toen niemand "wannabee" horen roepen? Of kwam dat doordat er een nummerplaat opstak met RAM.I0I dat er niks werd over gezegd
                              (btw in mijn ogen nog altijd een van de vetste ketels dat ik hier gezien heb)

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Eh ja?

                                Als het niks bijdraagt op de C2S, draagt het ook niks bij op de GT3 eh
                                Mijn excuses, ik dacht dat het louter een esthetisch pakketje was.. in de zin dat je nooit het verschil 'voelt'

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                  Is een gewone turbo.
                                  Weet wel niet of die motorisch getuned is of niet...
                                  Carrera 4S dacht ik, heeft ook de luchthappers van een Turbo niet.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    Mijn excuses, ik dacht dat het louter een esthetisch pakketje was.. in de zin dat je nooit het verschil 'voelt'
                                    Herinner me nog zo een interview met "de Walter" (voor de vrienden), over de veranderingen aan de aerodynamica van de mk2 GT3 tov de mk1. Zijn antwoord:"Probeer gewoon eens heel snel van rijvak te wisselen aan 250+ km/h, dan zal je voelen dat de mk2 veel stabieler is".

                                    Let's try that

                                    Comment


                                    • Duidelijk voelbaar verschil na tov voor ombouw! Lijkt ook precies een stuk sneller te zijn, een gevoel louter door de betere baanligging.
                                      De nieuwe veren , rubbers en uitlijning hebben daar ook een groot aandeel in, de wagen voelt totaal anders aan.
                                      Heeft ook wel iets te maken met het gevoelscoefficiënt van de rijder. Zonet nog een detail aanpassing gedaan.
                                      Ttz de extra luchthappers, org GT3, vangen zoveel lucht dat op hoge snelheden de wagen raar aanvoelde... gewoon extra gaten voorzien zodat die lucht weg kan en opgelost.
                                      Idd had dat over het hoofd gezien (hebben alle GT's)


                                      Tuur en Ir_ gewoon eens het spoilerlipje eraf doen en dan een rondje ring
                                      Bij straatgebruik , geen effect natuurlijk...

                                      Last edited by ; 13/08/2010, 14:13.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        Herinner me nog zo een interview met "de Walter" (voor de vrienden), over de veranderingen aan de aerodynamica van de mk2 GT3 tov de mk1. Zijn antwoord:"Probeer gewoon eens heel snel van rijvak te wisselen aan 250+ km/h, dan zal je voelen dat de mk2 veel stabieler is".

                                        Let's try that


                                        de Walter

                                        Comment

                                        Working...
                                        X