Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenAutoforum
Als je bij Ford een Focus RS nieuw koopt voor, dunno, 35k, dan ben je de man.
Als je bij Porsche een nieuwe Boxster koopt voor 65K dan ben je een pauper
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtenvandaag een dame met 996 RUF zien rijden. toepasselijke plaat RUF.007.
Leek eerst op een GT2 maar was iets te druk op de snelweg om hem eens goed te bekijken. Schoon machien in ieder geval die precies heel goed onderhouden is
Comment
-
http://www.autojunk.nl/2010/06/porsche-997-ruf-ruf007 (wel geen 997 uiteraard)
Nog: http://www.autojunk.nl/2007/05/foto-van-een-ruf-ruf-007
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtenvandaag een dame met 996 RUF zien rijden. toepasselijke plaat RUF.007.
Leek eerst op een GT2 maar was iets te druk op de snelweg om hem eens goed te bekijken. Schoon machien in ieder geval die precies heel goed onderhouden is
Is een gewone turbo.
Weet wel niet of die motorisch getuned is of niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenWannabe? Iedereen ziet dat het geen GT3 is dus ik zou niet weten wat daar wannabe aan is.
"Willen en niet kunnen" is nog zo één. Men spendeert zowat 100K aan een auto en men "kan" niet. Ik denk dat de mensen eens moeten proberen om dat budget voor een auto bijéén te kunnen krijgen. En dan mogen ze nog eens afkomen met "willen en niet kunnen".
Moest het nu nog bijdragen aan de handling of iets dergelijks.. OK.. maar 't is puur optische opsmuk.
Mijn mening maar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenOk, wannabe is misschien wat te krachtig uitgedrukt maar ik blijf het vooral lelijk vinden en ongepast. Waarom GT-achtige spoilers en lipjes monteren op een 'gewone' Carrera S?? IMO staat het gewoon niet.
Moest het nu nog bijdragen aan de handling of iets dergelijks.. OK.. maar 't is puur optische opsmuk.
Mijn mening maar
Mij heeft dat iig nooit belemmerd ... een GT2 bumper op een turbo bvb ... als je die nu mooier vindt als de orignele ...waarom zou je dat dan niet doen?
Comment
-
Plus het feit dat een aerokit wel een positieve invloed heeft op de wegligging, weliswaar bij (zeer) hoge snelheden. Zelf ondervonden toen ik bij mijn 996 destijds de aerokit eraf haalde : duidelijk minder stabiel op > 250 snelheden.
Dus als je de voordelen van een carrera tov een GT3 wil behouden en ook wil tracken : waarom geen aerokit ? Al moet ik zeggen dat ik persoonlijk als enige voordeel de achterzitjes zie, dus als je bvb 1 of 2 kleinde kinderen hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Moest het nu nog bijdragen aan de handling of iets dergelijks.. OK..
Als het niks bijdraagt op de C2S, draagt het ook niks bij op de GT3 eh
Comment
-
was inderdaad "RUf"
snap ook niet goed wat er verkeerd zou zijn aan aero pakket. Is gewoon een optie die in de catalogus staat dus...
Meen me hier zo een zwarte turbo cabrio te herinneren op dit forum die ook wat optische opsmuk had (en ik weet ook die moete was beetje anders)Maar heb toen niemand "wannabee" horen roepen? Of kwam dat doordat er een nummerplaat opstak met RAM.I0I dat er niks werd over gezegd
(btw in mijn ogen nog altijd een van de vetste ketels dat ik hier gezien heb)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEh ja?
Als het niks bijdraagt op de C2S, draagt het ook niks bij op de GT3 eh
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIs een gewone turbo.
Weet wel niet of die motorisch getuned is of niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenMijn excuses, ik dacht dat het louter een esthetisch pakketje was.. in de zin dat je nooit het verschil 'voelt'
Let's try that
Comment
-
Duidelijk voelbaar verschil na tov voor ombouw! Lijkt ook precies een stuk sneller te zijn, een gevoel louter door de betere baanligging.
De nieuwe veren , rubbers en uitlijning hebben daar ook een groot aandeel in, de wagen voelt totaal anders aan.
Heeft ook wel iets te maken met het gevoelscoefficiënt van de rijder. Zonet nog een detail aanpassing gedaan.
Ttz de extra luchthappers, org GT3, vangen zoveel lucht dat op hoge snelheden de wagen raar aanvoelde... gewoon extra gaten voorzien zodat die lucht weg kan en opgelost.
Idd had dat over het hoofd gezien (hebben alle GT's)
Tuur en Ir_ gewoon eens het spoilerlipje eraf doen en dan een rondje ring
Bij straatgebruik , geen effect natuurlijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHerinner me nog zo een interview met "de Walter" (voor de vrienden), over de veranderingen aan de aerodynamica van de mk2 GT3 tov de mk1. Zijn antwoord:"Probeer gewoon eens heel snel van rijvak te wisselen aan 250+ km/h, dan zal je voelen dat de mk2 veel stabieler is".
Let's try that
de Walter
Comment
Comment