érg dik
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenBBS'en zijn properder IMHO.
De BBS'en zijn een pak fijner en beter van afwerking zo op het eerste zicht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenBBS'en zijn properder IMHO.
Ik vind het midden van deze velg te zwaar ogen met de centerlocks, zeker achteraan.
En de BBS'en zijn mooier, maar ik zou ze toch niet wisselen tegen mijn OEM set (en voor de prijs zal het ook niet moeten denk ik )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BernieDC Bekijk BerichtenEen 911 in het rood blijft mij boeien... ! Zou ook mijn keuze zijn voor een GT3 !! Prachtig !!
Ik vind zelfs dat de 997 mk1 GT3 er niet echt super mee staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEen gewone 911 of Boxster vind ik spuuglelijk in het rood
Zegt den orangist ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEen gewone 911 of Boxster vind ik spuuglelijk in het rood
Haha, lichtelijk aan het overdrijven zeker ? al een geluk dat den uwen er goed mee staat dus....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BernieDC Bekijk BerichtenHaha, lichtelijk aan het overdrijven zeker ? al een geluk dat den uwen er goed mee staat dus....
Ik vind het totaal geen kleur voor een gewone 911.
Net zoals wit.
997 GT3 MK1(RS) en een GT2 staan magistraal met wit, een gewone 997 of Cayman vind ik ook spuuglelijk in het wit.
allemaal IMHO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenIk deel volledig je mening...
De BBS'en zijn een pak fijner en beter van afwerking zo op het eerste zicht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenIk heb ooit eens een velg gepost die daar op lijkt, maar ik vind ze niet terug, matzwart denk ik.
CARGRAPHIC bietet Sport Auspuff und Abgasanlagen, hochwertige Räder sowie innovatives Fahrzeugzubehör für alle Porsche Modelle und viele sportliche Automobile.
BBS blijft wel 't knapste vind ik. Jammer dat er niet meer foto's van te vinden zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenEchte poser's rijden over de Lippenslaan in Knokke.
Comment
Comment