Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door derpassat Bekijk Berichten
Ik heb wel spijt dat ik niet ben kunnen gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk BerichtenHet is hier waarschijnlijk al veel gezegd maar hoe lelijk is die spoiler van die nieuwe rs zeg.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenDit deed die CTR3 dus in België:
Trackday Spa
Ruf CTR
En weet iemand ter gelegenheid van wat Sabine Schmitz met die GT3 reed? Want ik zou vermoeden dat ze 'n contract heeft met BMW, om louter met de M5 (en andere BMW's) over de Ring te knallen, al zal ze in haar vrije tijd ook wel eens wat anders aan de tand voelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenRaakt dat ding nu effe met en linkerwielboog het circuit?
En weet iemand ter gelegenheid van wat Sabine Schmitz met die GT3 reed? Want ik zou vermoeden dat ze 'n contract heeft met BMW, om louter met de M5 (en andere BMW's) over de Ring te knallen, al zal ze in haar vrije tijd ook wel eens wat anders aan de tand voelen.
Gewoon een rijke Amerikaan die in Zuffenhausen z'n GT3 RS Mk2 kwam afhalen en aan de Nordschleife Sabine Schmitz tegenkwam zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenDit deed die CTR3 dus in België:
Trackday Spa
zo hoort het: OP HET CIRCUIT
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk BerichtenOMG!!! Waar gaat dit naartoe....tuning scene???
Ik heb wel spijt dat ik niet ben kunnen gaan.
Comment
-
-
-
Was een leuke dag gisteren in Dinslaken. Terwijl het thuis rotweer was, vond ik het zalig wandelen in het zonnetje tussen de honderden Porsches. Het schijnt dat er veel minder waren dan vorig jaar, maar er was toch nog veel te zien.
Die witte 964 die hierboven bekritiseerd wordt, is irl echt wel af !! Zeker geen goedkope tuning dat die mannen leveren.
Fotoalbum hier : http://picasaweb.google.be/rufie968/Dinslaken2010#
Greets,
Rufie.
Comment
Comment