Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenTenzij ze voor het geld kiest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenDe vorige keer heeft ze wel voor de (toen 997) Porsche gekozen en daar is ex-manlief Pierre mee gaan lopen.
Edit : niet dus ...
«C'est juste un pari entre nous. Il est vrai que Justine m'avait parlé d'une Ferrari en cas de victoire à l'US Open mais c'était juste une blague. Certains médias en ont fait une montagne pour rien du tout. Je préfère rouler avec la Porsche que Justine a gagné au tournoi de Stuttgart.»
Comment
-
Volgens mij is dat verhaal van de keuze tussen de wagen en een geldsom foutief. Toen Koeznetsova vorig jaar won heeft ze onmiddellijk daarna haar wagen proberen verkopen(als ik me niet vergis een witte Cayenne, kan iemand dit bevestigen?) Voor quasi de helft van de catalogusprijs. Dus het zou wel heel dom zijn dat ze dan niet onmiddellijk voor het geld gekozen heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk BerichtenVolgens mij is dat verhaal van de keuze tussen de wagen en een geldsom foutief. Toen Koeznetsova vorig jaar won heeft ze onmiddellijk daarna haar wagen proberen verkopen(als ik me niet vergis een witte Cayenne, kan iemand dit bevestigen?) Voor quasi de helft van de catalogusprijs. Dus het zou wel heel dom zijn dat ze dan niet onmiddellijk voor het geld gekozen heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk BerichtenDit jaar is't én geld én de auto Er hoeft niet gekozen te worden. stond in 't Nieuwsblad.
Comment
-
Ik dacht ook dat Pierre Yves met een Ferrari was gaan lopen, maar da's dus geen waar.
Voor sporters die in België wonen is zo'n onderscheid tussen prijzengeld en natura zeer belangrijk. Prijzengeld wordt belast als inkomen terwijl zo'n wagen als naturavoordeel minder zwaar doorweegt. Dat kan zelfs een uitleg zijn waarom Koeznetsova eerst koos voor de wagen om ze dan te verkopen onder de marktwaarde. Voor Henin is dat allemaal om 't even gezien ze in Monaco woont.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk BerichtenPrijzengeld wordt belast als inkomen terwijl zo'n wagen als naturavoordeel minder zwaar doorweegt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDan mag je me toch eens uitleggen hoe dat dan berekend wordt bij een wagen?
Comment
Comment