Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Comment

Hoe ben je daarop geraakt? Daar staan toch paaltjes...?

Comment

Henin krijgt ne ferme Porsche...

Volvo V60 D3 R-design

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
          Tenzij ze voor het geld kiest

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Tenzij ze voor het geld kiest
            Volgens mij is't prijzengeld en wagen. Geld van de organisator en wagen van de sponsor. Nu ja, ze kan hem ook onmiddellijk op 2dehands.be zetten.

Comment

Nope, als ze de wagen neemt dan krijgt ze een pak minder cash.

Comment

Dan maar cashen. Ze kan niet eens een sportzak meepakken in die cabrio.

Comment

Ik denk dat ze ondertussen al een paar van die wagens had kunnen nemen.
                  't Is nu niet dat ze nie genoeg geld heeft om haar zo'n wagen te kopen hé

Comment

Als ze cash kiest dan krijgt ze wel niet de volledige nieuwwaarde van de wagen. Wat trekt dat mens zich daarvan aan?
                    De vorige keer heeft ze wel voor de (toen 997) Porsche gekozen en daar is ex-manlief Pierre mee gaan lopen.

Comment

't Is al de 2e keer dat ze Stuttgart wint, maar ik denk niet dat Henin een echte petrolhead is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                        De vorige keer heeft ze wel voor de (toen 997) Porsche gekozen en daar is ex-manlief Pierre mee gaan lopen.
                        Was dat geen Ferrari rijder ?

Edit : niet dus ...

«C'est juste un pari entre nous. Il est vrai que Justine m'avait parlé d'une Ferrari en cas de victoire à l'US Open mais c'était juste une blague. Certains médias en ont fait une montagne pour rien du tout. Je préfère rouler avec la Porsche que Justine a gagné au tournoi de Stuttgart.»
                        Bron: La Derniere Heure
                        Last edited by ; 03/05/2010, 16:53.

Comment

Volgens mij is dat verhaal van de keuze tussen de wagen en een geldsom foutief. Toen Koeznetsova vorig jaar won heeft ze onmiddellijk daarna haar wagen proberen verkopen(als ik me niet vergis een witte Cayenne, kan iemand dit bevestigen?) Voor quasi de helft van de catalogusprijs. Dus het zou wel heel dom zijn dat ze dan niet onmiddellijk voor het geld gekozen heeft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                            Volgens mij is dat verhaal van de keuze tussen de wagen en een geldsom foutief. Toen Koeznetsova vorig jaar won heeft ze onmiddellijk daarna haar wagen proberen verkopen(als ik me niet vergis een witte Cayenne, kan iemand dit bevestigen?) Voor quasi de helft van de catalogusprijs. Dus het zou wel heel dom zijn dat ze dan niet onmiddellijk voor het geld gekozen heeft.
                            Het was hoedanook niet foutief toen Clijsters en Henin het in het verleden gewonnen hebben. Het kan wel zijn dat dit ondertussen gewijzigd is al zou ik niet inzien waarom ze dat zouden doen.

Comment

Dit jaar is't én geld én de auto Er hoeft niet gekozen te worden. stond in 't Nieuwsblad.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichten
                                Dit jaar is't én geld én de auto Er hoeft niet gekozen te worden. stond in 't Nieuwsblad.
                                Da's natuurlijk ideaal. Als het prijzengeld an sich even hoog is als de vorige jaren natuurlijk

Comment

Ik dacht ook dat Pierre Yves met een Ferrari was gaan lopen, maar da's dus geen waar.

Voor sporters die in België wonen is zo'n onderscheid tussen prijzengeld en natura zeer belangrijk. Prijzengeld wordt belast als inkomen terwijl zo'n wagen als naturavoordeel minder zwaar doorweegt. Dat kan zelfs een uitleg zijn waarom Koeznetsova eerst koos voor de wagen om ze dan te verkopen onder de marktwaarde. Voor Henin is dat allemaal om 't even gezien ze in Monaco woont.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                                    Prijzengeld wordt belast als inkomen terwijl zo'n wagen als naturavoordeel minder zwaar doorweegt.
                                    Dan mag je me toch eens uitleggen hoe dat dan berekend wordt bij een wagen?

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        Dan mag je me toch eens uitleggen hoe dat dan berekend wordt bij een wagen?
                                        Da'k het niet weet en ik heb zo'n idee dat jij het wel weet, maar wat ik wel weet is dat er ruimte is voor foefelare bij naturaprijzen.

Comment

Working...
                                        X