Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenZotte foto !
Heb je deze toevallig ook in 1080p ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenFailliet?Mr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenUwe Gemballa is/was ontvoerd. Enkele dagen daarna vroeg zijn vrouw/weduwe het faillissement al aan.Mr Drift
Comment
-
Het is over en uit voor tuner Gemballa. Na jaren van bizarre creaties op basis van voornamelijk Porsches lijkt het doek nu definitief gevallen voor het bedrijf van Uwe Gemballa, die eerder dit jaar onder mysterieuze omstandigheden verdween in Afrika.
Midden februari bereikte ons het bericht dat Uwe Gemballa vermist werd na in Zuid Afrika te zijn geland voor een zakenreis. Een paar dagen later leek het erop dat Uwe ontvoerd was. De daders zouden een miljoen euro losgeld eisen. De omstandigheden waren echter nogal verdacht en de politie begon een onderzoek naar het bedrijf van Gemballa. Weer een paar dagen later werd er een faillissement aangevraagd door de vrouw van Uwe Gemballa.
Autobild meldt nu dat de 54-jarige Uwe op de avond van 9 februari telefonisch contact gehad heeft met zijn zoon. Hij zegt tegen zijn zoon dat hij een ongeluk gehad heeft en dat hij dringend een miljoen dollar nodig heeft. Dat is het laatste wat er van Gemballa vernomen wordt. Eind april is het bedrijf Gemballa door de curator geliquideerd. Is Uwe Gemballa echt het slachtoffer van een ongeluk of ontvoering? Er gingen geruchten over een zeer ontevreden klant die na aanbetaling van een miljoen euro op een Mig U1 niets meer van Gemballa hoorde. Of is dit een goed in scène gezette vluchtpoging van de man die wereldberoemd werd met het tunen van Porsches en een enkele Ferrari? Het doek lijkt in ieder geval definitief gevallen voor het tuningbedrijf en dat is vooral sneu voor de medewerkers en de klanten. Laten we hopen op een goede afloop van deze thriller.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk BerichtenDat stond erover op autoblog, ik vind het nog altijd een vaag verhaal ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk BerichtenZoek eerder iemand met een bovengemiddelde Porsche expertise (liefst in België)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk BerichtenIemand een idee waar men het beste gaat om een 996 Turbo te chiptunen?
Persoonlijk enkel (goede) ervaring met PPE maar dat waren BMW's.
Zoek eerder iemand met een bovengemiddelde Porsche expertise (liefst in België)
EvoS tuning (reed zelf met een 996 TT en nu met een 997 T)
9FF
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
Comment
-
Schitterend stukje tekst en inzicht...
Not having ever taken Acid, I’m not quite sure if my current state-of-mind can be likened to coming down from a trip, but it must be close.
I’m at that junction where Euphoria subsides and the blues begin. There’s now a void where last week an all-consuming project controlled everything.
That’s the strange thing about motorsport: it’s so tightly contained - both temporally and geographically – and the sport itself is so ubiquitous that today’s victory is, for anyone not directly connected with it, yesterday’s vague memory.
I went to the paddock yesterday morning to collect something and it was already mostly deserted. For someone who never wanted Sunday 16th May 2010 to end, it looked too bare; too empty. Twelve hours earlier it was the centre of my universe; swollen, spilling-over with people and machinery. It’s the most exciting paddock in the world – as befits the best race in the world.
Of course you’re going to get a sizeable story in EVO soon, and a video too, so now isn’t the time to drop into minute detail of the event. But I’m just here wondering if my understanding of motorsport might just have altered over the past week.
A few hours before we crossed the line in the Eiffel, Mark Webber won the Monaco Grand Prix – and he deserved the victory. But he did it in a machine that doesn’t look like a car, in a team whose real business is energy drinks, powered by an engine made by a French car company whose everyday wares couldn’t be further removed from Formula One.
Manufacturer Motorsport exists to sell cars – whether by increased exposure or engineering development – and I’m still not convinced, for example, that Mercedes sells any more cars because it is entered into the F1 championship.
Perhaps Porsche won’t sell any more 911s on the back of this past weekend – who knows? But as a demonstration of what works racing should be about - race on Sunday; sell on Monday – it was stunning. More meaningful for me as a car enthusiast than the strange world of double-diffusers, or using the back of your left hand to cover a vent that stalls a rear wing. Perhaps Fduct is actually a metaphor for the state of the sport?
Porsche drove a street car to the world’s toughest race, vastly exceeded any expectations over 150 hard laps of the Nordschleife, and then drove it home again.
It was many things to many people: special, notable, interesting, emotional, testing and, at times, scary. But most of all, it was tangible.
Bron: EVO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk BerichtenIemand een idee waar men het beste gaat om een 996 Turbo te chiptunen?
Persoonlijk enkel (goede) ervaring met PPE maar dat waren BMW's.
Zoek eerder iemand met een bovengemiddelde Porsche expertise (liefst in België)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenSchitterend stukje tekst en inzicht...
Bron: EVO
en hoe kunt ge na deez GENE GT3 bestellen?????? als daily
2013.....(of 2012 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk BerichtenMonkey heeft mij al ne max gekost,
en hoe kunt ge na deez GENE GT3 bestellen?????? als daily
2013.....(of 2012 )
Comment
Comment