Ik snap perfect hoe het kan gebeuren. Het verschil tussen het contact omdraaien om stroom te hebben, of het contact omdraaien met de koppeling ingedrukt. Die sleutel heeft geen standen zoals in sommige andere auto's.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Voor de Porsche liefhebbers.
Morgen documentaire over vestiging in Stuttgart:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk snap perfect hoe het kan gebeuren. Het verschil tussen het contact omdraaien om stroom te hebben, of het contact omdraaien met de koppeling ingedrukt. Die sleutel heeft geen standen zoals in sommige andere auto's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk BerichtenIs dat bij alle Porsches dan zo, dat er maar één stand is voor het contact?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenZeg dat wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenheb nog een tijdje met een Cayenne S gereden, daar was het ook zo.. 1 klik draaien en de motor slaat aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk BerichtenDat is dan toch wel even wennen als je van een ander merk overstapt naar Porsche
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenhet is sowieso wennen want bij Porsche zit uw sleutel altijd links vd stuurkolom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenVoor de Porsche liefhebbers.
Morgen documentaire over vestiging in Stuttgart:
http://channel.nationalgeographic.co...-4545/Overview
+ YouTube Video
part 2,3,4&5 zijn gemakkelijk te vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk BerichtenSaab is toch ook ergens anders? Maar da's de middenconsole zeker?
Het contact links heeft te maken met de race geschiedenis van Porsche. Vroeger moesten coureurs eerst naar hun auto lopen, instappen, starten en weg. het contact links steken maakte het mogelijk om met je linkerhand de auto te starten en met de rechter hand de auto in versnelling te zetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichtenstaat al een tijdje op jouw buis, met Ir_fuel & turboo in the spot lights:
+ YouTube Video
part 2,3,4&5 zijn gemakkelijk te vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenhet is sowieso wennen want bij Porsche zit uw sleutel altijd links vd stuurkolom
1ste maal dat ik eens met een Porsche mocht rijden wist ik dit ook niet , en de eigenaar was niet bij mij ...
de rest laat zich wel raden zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenGe hebt toen aan iemand gevraagd van de manual te downloaden en over te typen?
Comment
Comment