Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      het is sowieso wennen want bij Porsche zit uw sleutel altijd links vd stuurkolom
      Jaja haha , maar ik had het eigenlijk over dat met de koppeling

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Ge hebt toen aan iemand gevraagd van de manual te downloaden en over te typen?
        Damn ...dat ik daar niet heb aan gedacht

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
            Uurtje geleden een wit/rode 996 RS op de Leien zien rijden, schitterend om zoiets in het straatbeeld te zien verschijnen.
            Heb hem hier nog de Prins Kavellei in zien rijden.

Echt een schitterende kar!

Comment

Ik snap perfect hoe het kan gebeuren. Het verschil tussen het contact omdraaien om stroom te hebben, of het contact omdraaien met de koppeling ingedrukt. Die sleutel heeft geen standen zoals in sommige andere auto's.
              Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              heb nog een tijdje met een Cayenne S gereden, daar was het ook zo.. 1 klik draaien en de motor slaat aan

?

Sleutel insteken: accessoire-stand
              Sleutel 1 klik draaien en laten terugkomen: contact aan
              Sleutel 1 klik draaien en verder draaien: starten.

Normaal kan je trouwens ook niet eens starten met een manuele bak zonder dat je de koppeling tot het einde duwt... Dus die kleine in die 997 Turbo zal wss de sleutel omgedraaid hebben, gelezen op de BC "press clutch" ofzo, en na het starten van het krel die pedaal laten schieten ofzo.

In elk geval... domme kleinen...

Comment

• Tijdens de vooravond voor de eerste keer meegereden met een 911 (996).

't Was een Carrera 2 van 2002, met iets van een 118k km. Interieur was zwart, buitenkleur zilvergrijs. Auto zag er nog zéér goed uit voor zo'n aantal kilometers, vooral van 't interieur stond ik versteld.

Buitengewoon leuke ervaring. Kalm en beschaafd rijden als je 't wil, sportief en bruut als 't past. Heerlijk. Wat me opviel is dat het geluid wel redelijk goed gedempt wordt in zo'n 911. Comfort was ook een stuk beter dan verwacht: redelijk hard, maar niet storend.

Enfin, 'k ben verliefd .

Comment

• .....
                  Last edited by ; 07/07/2010, 15:16.

Comment

• En dan is een 997 nog X keer beter Kan je nagaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichten
                      22 jaar? Dan wordt het ook stilaan de moment om uwe eerste porsche aan te schaffen
                      Tgoh, willen maar niet kunnen hé.

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      En dan is een 997 nog X keer beter Kan je nagaan
                      Ik zou een ritje in eerder welke 997 niet afslaan, integendeel .

Comment

• wacht tot dat je zelf eens moogt rijden met een 911, dat is nog andere koek

Comment

wacht tot dat je zelf eens moogt rijden met een 911, dat is nog andere koek
                          Idd ...

Damn ...

Comment

wacht tot dat je zelf eens moogt rijden met een 911, dat is nog andere koek
                            Kzeg het, ik zou 't zeker niet afslaan als ik de kans zou krijgen. Mijn familie en kennissenkring is echter niet zo bezig met auto's, waardoor de kans dat ik eens met zoiets kan/mag rijden zeer klein. 't Beste tot nu toe is een Audi A6 2.0 TDI...

Comment

Idd ...

Damn ...

ik heb dan nog niet eens met een 997 zelf kunnen rijden.. 996 Cab 3.4 en 996 Turbo Tiptronic

Comment

ik heb dan nog niet eens met een 997 zelf kunnen rijden.. 996 Cab 3.4 en 996 Turbo Tiptronic
                                zo'n Cab met dit weer moet echt eindeloos genieten zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten

Vet!

Comment

• Comment

• Comment

• Zet uw levels eens goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                                          Zet uw levels eens goed.
                                          Ik wist dat je dat ging zeggen

Bij de tweede is de foto anders veel te donker, en bij de eerste zitten ze juist volgens mij.

Comment

Working...
                                          X