Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik snap perfect hoe het kan gebeuren. Het verschil tussen het contact omdraaien om stroom te hebben, of het contact omdraaien met de koppeling ingedrukt. Die sleutel heeft geen standen zoals in sommige andere auto's.
heb nog een tijdje met een Cayenne S gereden, daar was het ook zo.. 1 klik draaien en de motor slaat aan
?
Sleutel insteken: accessoire-stand
Sleutel 1 klik draaien en laten terugkomen: contact aan
Sleutel 1 klik draaien en verder draaien: starten.
Normaal kan je trouwens ook niet eens starten met een manuele bak zonder dat je de koppeling tot het einde duwt... Dus die kleine in die 997 Turbo zal wss de sleutel omgedraaid hebben, gelezen op de BC "press clutch" ofzo, en na het starten van het krel die pedaal laten schieten ofzo.
Tijdens de vooravond voor de eerste keer meegereden met een 911 (996).
't Was een Carrera 2 van 2002, met iets van een 118k km. Interieur was zwart, buitenkleur zilvergrijs. Auto zag er nog zéér goed uit voor zo'n aantal kilometers, vooral van 't interieur stond ik versteld.
Buitengewoon leuke ervaring. Kalm en beschaafd rijden als je 't wil, sportief en bruut als 't past. Heerlijk. Wat me opviel is dat het geluid wel redelijk goed gedempt wordt in zo'n 911. Comfort was ook een stuk beter dan verwacht: redelijk hard, maar niet storend.
wacht tot dat je zelf eens moogt rijden met een 911, dat is nog andere koek
Kzeg het, ik zou 't zeker niet afslaan als ik de kans zou krijgen. Mijn familie en kennissenkring is echter niet zo bezig met auto's, waardoor de kans dat ik eens met zoiets kan/mag rijden zeer klein. 't Beste tot nu toe is een Audi A6 2.0 TDI...
Comment