Ben voor een familielid (mee) op zoek naar een 2dehandse 997. Hierbij valt me op dat er toch redelijk wat met een vervangmotor tussen zitten (waarvan 3.8 dan 3.6 ook). Zijn dat dezelfde problemen als met de 996 motoren?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenBen voor een familielid (mee) op zoek naar een 2dehandse 997. Hierbij valt me op dat er toch redelijk wat met een vervangmotor tussen zitten (waarvan 3.8 dan 3.6 ook). Zijn dat dezelfde problemen als met de 996 motoren?
Comment
-
Meestal komt het toch op hetzelfde neer: overdadige slijtage aan de cilinderwanden. Daardoor hoog olieverbruik en slecht draaien.
Veroorzaakt door... wie zal't zeggen, de ene zegt slechte materiaalkwaliteit, de andere beweert dat het komt door aftrappen, geen respect voor koude motor, verwaarlozen van olieniveau (iets waar trouwens érg veel klanten last van hebben, om de één of andere reden...).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten2 Carrera's GT gezien aan de ring ...
Gisteren ne witten en vandaag ne zwarten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
Ik dacht dat dat niet beschikbaar was in 20"?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZie ik dat nu goed, zijn dat semi-slicks? R888?
Ik dacht dat dat niet beschikbaar was in 20"?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenZe zijn er voor de GT-R dus 20" zal geen probleem zijn. Ze 'vinden' is een andere zaak.
Voor GT-R's zijn het Bridgestones zeker of ook de vaker voorkomende semi's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten2 Carrera's GT gezien aan de ring ...
Gisteren ne witten en vandaag ne zwarten
Je mocht anders ne keer meerijden, wel niet zo spectaculair als bij Ir_fuel maar toch2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDat zal dan recent veranderd zijn, ik weet dat CGT's vroeger vaak op 19" stonden om semi's te kunnen leggen. Is bijvoorbeeld MPSC in 20" verkrijgbaar?
Voor GT-R's zijn het Bridgestones zeker of ook de vaker voorkomende semi's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenWij waren er rond 10u, ik heb gekeken , maar nergens Toerke te bespeuren.
Je mocht anders ne keer meerijden, wel niet zo spectaculair als bij Ir_fuel maar toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenWij zijn daar geariveerd rond 10u30 denk ik , en daar gebleven tot 12u00 en dan naar Breidscheid tot 14u152018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenVreemd dat je ons dan niet gezien hebt
Misschien heb ik jullie wel op film staan dan want mijn dochter heeft in Breidscheid constant staan filmen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenEn hoe laat waren jullie op de ring ?
Misschien heb ik jullie wel op film staan dan want mijn dochter heeft in Breidscheid constant staan filmen
Goei al je filmpjes anders op youtube2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment