Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
    11u, 11.20u in de namiddag.. geen idee van.
    Goei al je filmpjes anders op youtube
    Deze week proberen om ze online te zwieren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
      Dat zal dan recent veranderd zijn, ik weet dat CGT's vroeger vaak op 19" stonden om semi's te kunnen leggen. Is bijvoorbeeld MPSC in 20" verkrijgbaar?

Voor GT-R's zijn het Bridgestones zeker of ook de vaker voorkomende semi's?
      No idea.

Voor de GT-R's worden idd meestal de Bridgestones gebruikt (de Dunlops zijn gewoon niet meer te vinden/verkrijgen).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
        OWKEE, dit is VET

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• dat blauwe t shirt ventje achter die licht blauwe 997gt3 mk1 bleef maar voor m,n lens springen

Comment

• Bah .. het leven is niet eerlijk. Mijn vriendin haar nonkel heeft zijn 997 RS weg gedaan en heeft nu een 997/2 RS (grijs-rood). En dat terwijl ik er helemaal gene heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                    Bah .. het leven is niet eerlijk. Mijn vriendin haar nonkel heeft zijn 997 RS weg gedaan en heeft nu een 997/2 RS (grijs-rood). En dat terwijl ik er helemaal gene heb
                    M'n deelneming. Sterkte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                      Was een 996 puurder?
                      Of is de 997 puurder/beter met toch (als het moet) meer comfort?

Ik vond vooral het rijcomfort en de interieurafwerking opvallend beter bij een 997. Ook de manuele zes-bak schakelt beter bij de 997. Ik had meer dat "rudimentair" gevoel in de 996...wat voor sommigen natuurlijk ook zijn charmes heeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
                        Alle M96 motoren (986, 996, 987 MK1, 997 MK1 met uitzondering van de turbo's en gt's) hebben hetzelfde ontwerp dus potentieel dezelfde problemen.
                        Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                        Meestal komt het toch op hetzelfde neer: overdadige slijtage aan de cilinderwanden. Daardoor hoog olieverbruik en slecht draaien.

Veroorzaakt door... wie zal't zeggen, de ene zegt slechte materiaalkwaliteit, de andere beweert dat het komt door aftrappen, geen respect voor koude motor, verwaarlozen van olieniveau (iets waar trouwens érg veel klanten last van hebben, om de één of andere reden...).
                        Bij de 997 dan toch in veel mindere mate neem ik aan?
                        2021 Taycan 4S
                        2021 Lexus UX250h

Comment

• Vet kenteken.

Comment

• + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              Fak, hoe vet .

Maar gevaarlijk... Met al die sjieke en dure wagens daar aan de kant. Zou 'm niet graag zien wegslaan .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                Erg knap in die subtiele Gulf-livrei!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                    GULF

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten

Vet! Heb hem daar ook een paar keer zien passeren/gefotografeerd.. Maar nooit hem van de grond zien komen.
                                      1991 Mazda MX-5 NA
                                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Een R888 voor een RS, wat een sloefen...

Comment

Working...
                                        X