Oorspronkelijk geplaatst door Alexx
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDat zal dan recent veranderd zijn, ik weet dat CGT's vroeger vaak op 19" stonden om semi's te kunnen leggen. Is bijvoorbeeld MPSC in 20" verkrijgbaar?
Voor GT-R's zijn het Bridgestones zeker of ook de vaker voorkomende semi's?
Voor de GT-R's worden idd meestal de Bridgestones gebruikt (de Dunlops zijn gewoon niet meer te vinden/verkrijgen).
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenBah .. het leven is niet eerlijk. Mijn vriendin haar nonkel heeft zijn 997 RS weg gedaan en heeft nu een 997/2 RS (grijs-rood). En dat terwijl ik er helemaal gene heb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenWas een 996 puurder?
Of is de 997 puurder/beter met toch (als het moet) meer comfort?
Ik vond vooral het rijcomfort en de interieurafwerking opvallend beter bij een 997. Ook de manuele zes-bak schakelt beter bij de 997. Ik had meer dat "rudimentair" gevoel in de 996...wat voor sommigen natuurlijk ook zijn charmes heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk BerichtenAlle M96 motoren (986, 996, 987 MK1, 997 MK1 met uitzondering van de turbo's en gt's) hebben hetzelfde ontwerp dus potentieel dezelfde problemen.Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMeestal komt het toch op hetzelfde neer: overdadige slijtage aan de cilinderwanden. Daardoor hoog olieverbruik en slecht draaien.
Veroorzaakt door... wie zal't zeggen, de ene zegt slechte materiaalkwaliteit, de andere beweert dat het komt door aftrappen, geen respect voor koude motor, verwaarlozen van olieniveau (iets waar trouwens érg veel klanten last van hebben, om de één of andere reden...).2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
Maar gevaarlijk... Met al die sjieke en dure wagens daar aan de kant. Zou 'm niet graag zien wegslaan .
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
Comment