Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bah .. het leven is niet eerlijk. Mijn vriendin haar nonkel heeft zijn 997 RS weg gedaan en heeft nu een 997/2 RS (grijs-rood). En dat terwijl ik er helemaal gene heb
Bah .. het leven is niet eerlijk. Mijn vriendin haar nonkel heeft zijn 997 RS weg gedaan en heeft nu een 997/2 RS (grijs-rood). En dat terwijl ik er helemaal gene heb
Was een 996 puurder?
Of is de 997 puurder/beter met toch (als het moet) meer comfort?
Ik vond vooral het rijcomfort en de interieurafwerking opvallend beter bij een 997. Ook de manuele zes-bak schakelt beter bij de 997. Ik had meer dat "rudimentair" gevoel in de 996...wat voor sommigen natuurlijk ook zijn charmes heeft
Meestal komt het toch op hetzelfde neer: overdadige slijtage aan de cilinderwanden. Daardoor hoog olieverbruik en slecht draaien.
Veroorzaakt door... wie zal't zeggen, de ene zegt slechte materiaalkwaliteit, de andere beweert dat het komt door aftrappen, geen respect voor koude motor, verwaarlozen van olieniveau (iets waar trouwens érg veel klanten last van hebben, om de één of andere reden...).
Bij de 997 dan toch in veel mindere mate neem ik aan?
Comment