Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Een R888 voor een RS, wat een sloefen...

Redelijk breed

Comment

• Citaat:
      Oorspronkelijk geplaatst door Dimas
      Alle M96 motoren (986, 996, 987 MK1, 997 MK1 met uitzondering van de turbo's en gt's) hebben hetzelfde ontwerp dus potentieel dezelfde problemen.

Citaat:
      Oorspronkelijk geplaatst door matteus
      Meestal komt het toch op hetzelfde neer: overdadige slijtage aan de cilinderwanden. Daardoor hoog olieverbruik en slecht draaien.

Veroorzaakt door... wie zal't zeggen, de ene zegt slechte materiaalkwaliteit, de andere beweert dat het komt door aftrappen, geen respect voor koude motor, verwaarlozen van olieniveau (iets waar trouwens érg veel klanten last van hebben, om de één of andere reden...).

Bij de 997 dan toch in veel mindere mate neem ik aan?

Mijn PBS 3.4 - eerst gereden door verwend dametje dat al bang werd als de motor aansloeg, wordt nu gereden zoals het hoort : steeds eerst goed opwarmen vooraleer er opgetrokken wordt - geen spatje olieverbruik !

Comment

• Trouwens P in Gulf kleuren : bangelijk knap !

Comment

• Krijg meer en meer de indruk dat hoe fouter de kleuren op een GT3 (rode van Ir_fuel, gulf kleur,...) hoe bangelijker een GT3 wordt ))

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jays Bekijk Berichten
            Krijg meer en meer de indruk dat hoe fouter de kleuren op een GT3 (rode van Ir_fuel, gulf kleur,...) hoe bangelijker een GT3 wordt ))
            Lol, vraag me dan toch af wat daar 'fout' aan is. Vooral aan rood.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
              Lol, vraag me dan toch af wat daar 'fout' aan is. Vooral aan rood.
              Op een gewone auto vind ik gewoon uni rood ook nogal fout tbh.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jays Bekijk Berichten
                Krijg meer en meer de indruk dat hoe fouter de kleuren op een GT3 (rode van Ir_fuel, gulf kleur,...) hoe bangelijker een GT3 wordt ))
                Blauw niet vergeten ( is hier wel een GT2)

Comment

• Sorry toere, vind ik echt geen mooie Porsche.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                    Sorry toere, vind ik echt geen mooie Porsche.
                    Idem.

Comment

• Den deze zijn velgen zijn niet mooi. Maar Toere zijn P. vind ik om te sterven. Zaalig.
                      Grijze Porsches zijn voor Knokke, drivers Porsches hebben een kleur.

Comment

• Maritime Blauw

Is wel geen GT2, maar een Turbo. Remschijven zijn te klein.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                          Sorry toere, vind ik echt geen mooie Porsche.
                          Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                          Idem.

Ik wel ...

Smaken en kleuren he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                            Maritime Blauw

Is wel geen GT2, maar een Turbo. Remschijven zijn te klein.
                            Denk je ?

Flauw dan van de eigenaar om er GT2 op te hangen achteraan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                              Denk je ?

Flauw dan van de eigenaar om er GT2 op te hangen achteraan

Lijken mij een stuk groter eerlijk gezegd.

Comment

• Vraagje: geraakt een 987S door de keuring op H&R veren -35mm (geen attest beschikbaar)?
                                2021 Taycan 4S
                                2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                                  Bij de 997 dan toch in veel mindere mate neem ik aan?

Helaas niet... heb ik het gevoel.

Comment

• + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                                      Bij sommige 911's zie je tussen de achterlichten een rode band.
                                      Is dit een bepaalde optie of wat is dat eigenlijk?
                                      vb: http://http://www.autogespot.com/nl/...25052010205857
                                      Dat is bij de 4 en 4S modellen.

Comment

• Gisteren snel wat pics genomen, moeten nog wel eens terug en eens deftig men tijd er voor nemen

Terwijl wat gefilmd, uitlaat is nu volledig ingereden.. wel dringend HD-camera aanschaffen en opnieuw filmen!

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Wat is de meerwaarde van een zwart scherm in HD zien?

Klinkt niet slecht
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Working...
                                          X