Oorspronkelijk geplaatst door Porker
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimas
Alle M96 motoren (986, 996, 987 MK1, 997 MK1 met uitzondering van de turbo's en gt's) hebben hetzelfde ontwerp dus potentieel dezelfde problemen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matteus
Meestal komt het toch op hetzelfde neer: overdadige slijtage aan de cilinderwanden. Daardoor hoog olieverbruik en slecht draaien.
Veroorzaakt door... wie zal't zeggen, de ene zegt slechte materiaalkwaliteit, de andere beweert dat het komt door aftrappen, geen respect voor koude motor, verwaarlozen van olieniveau (iets waar trouwens érg veel klanten last van hebben, om de één of andere reden...).
Bij de 997 dan toch in veel mindere mate neem ik aan?
Mijn PBS 3.4 - eerst gereden door verwend dametje dat al bang werd als de motor aansloeg, wordt nu gereden zoals het hoort : steeds eerst goed opwarmen vooraleer er opgetrokken wordt - geen spatje olieverbruik !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jays Bekijk BerichtenKrijg meer en meer de indruk dat hoe fouter de kleuren op een GT3 (rode van Ir_fuel, gulf kleur,...) hoe bangelijker een GT3 wordt ))
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenLol, vraag me dan toch af wat daar 'fout' aan is. Vooral aan rood.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jays Bekijk BerichtenKrijg meer en meer de indruk dat hoe fouter de kleuren op een GT3 (rode van Ir_fuel, gulf kleur,...) hoe bangelijker een GT3 wordt ))
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenSorry toere, vind ik echt geen mooie Porsche.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenSorry toere, vind ik echt geen mooie Porsche.Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenIdem.
Ik wel ...
Smaken en kleuren he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenMaritime Blauw
Is wel geen GT2, maar een Turbo. Remschijven zijn te klein.
Flauw dan van de eigenaar om er GT2 op te hangen achteraan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenDenk je ?
Flauw dan van de eigenaar om er GT2 op te hangen achteraan
Lijken mij een stuk groter eerlijk gezegd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenBij de 997 dan toch in veel mindere mate neem ik aan?
Helaas niet... heb ik het gevoel.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesBij sommige 911's zie je tussen de achterlichten een rode band.
Is dit een bepaalde optie of wat is dat eigenlijk?
vb: http://http://www.autogespot.com/nl/...25052010205857
Comment
-
Gisteren snel wat pics genomen, moeten nog wel eens terug en eens deftig men tijd er voor nemen
Terwijl wat gefilmd, uitlaat is nu volledig ingereden.. wel dringend HD-camera aanschaffen en opnieuw filmen!
+ YouTube Video
+ YouTube Video 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment