Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
    En (denk vooral?) versnellingsbak.
    Zou inderdaad wel kunnen dat deze meer afziet als er alleen nog maar in sport gereden wordt... Voor het verbruik zal het allesinds ook niet ideaal zijn .
    2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
    2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Niet aan te raden dus?
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
        Als je normaal rijd, schakelt die bak in 1ste aan 23, 2de 43,3de 58. Zo ongezond is dat niet he, dat is eerder normaal rijden.Maar dan mag je wel niet teveel gas geven
        en in normale stand?

335i zit al in z'n 6de vanaf 60 per uur ofzo.. 1300-1400 rpm schakelt ook op rond de 2000 rpm. (in D)

naast het verbruik zal dat ook wel z'n redenen hebben he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          en in normale stand?

335i zit al in z'n 6de vanaf 60 per uur ofzo.. 1300-1400 rpm schakelt ook op rond de 2000 rpm. (in D)
          dan komt die bak amper boven de 2000 toeren, idd aan 60 per uur in 6de en aan 71 schakelt ie naar 7

We zullen zien wat ze bij Porsche zeggen
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
            Knappe prestatie
            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Dat doen/kunnen ze niet. Heb dat ook gevraagd indertijd. Het kan natuurlijk veranderd zijn intussentijd maar dat betwijfel ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                Gisteren snel wat pics genomen, moeten nog wel eens terug en eens deftig men tijd er voor nemen

Terwijl wat gefilmd, uitlaat is nu volledig ingereden.. wel dringend HD-camera aanschaffen en opnieuw filmen!

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                Ik zou die LEDs uitzetten, is echt een storende factor hier, imo.

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                Kan je bij de Porsche dealer laten programmeren dat de SPORT-knop automatisch aangaat tijdens het starten?
                Zou ik niet laten doen (gesteld dat het mogelijk is). Bij koude motor zou ik in normale stand rijden.

Comment

• Automotive art... Dat zet je toch rechtstreeks in je living?

Comment

• prachtige constructie

ik geloof dat ze een aantal patenten hebben aangevraagd bij de ontwikkeling van de Carrera GT.

Comment

• Ik kan er maar niet bij hoe dat zo iets "plastiekerig" zo sterk kan zijn!

Comment

• Comment

• Naar het schijnt had de designafdeling tijdens de ontwikkeling van het frame van de Carrera GT ook meer te zeggen dan anders. De overgang van cockpit naar motorcompartiment is zo echt met een aantrekkelijke vormgeving in het achterhoofd ontworpen.

Last edited by ; 27/05/2010, 15:14.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                            Die kleur is zo zalig . Op een 'gewone' GT3 komt het wel nog beter over, vind ik.

Comment

• Echt cool, die naakte CGT! Is die koets eenvoudig te verwijderen?

Dat van dat design-frame klinkt als flauwekul...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                                Echt cool, die naakte CGT! Is die koets eenvoudig te verwijderen?

Dat van dat design-frame klinkt als flauwekul...
                                Ik heb het ooit in een reportage van Discovery Channel ofzo gezien, quote van één van de betrokken designers. Ik zal het nog eens terug zoeken.

Edit: het komt uit een filmpje van Porsche zelf. Kijken vanaf 2:20
                                + YouTube Video
                                Last edited by ; 27/05/2010, 15:38.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                  Knap. Moet wel machtig zijn om daar zo eens mee te rijden
                                  Ik denk niet dat het lang zal duren, zonder koeling.

Comment

met de eigenaar nog een babbeltje geslaan

echte Ring-addict

Comment

Man man man, wat een kar toch

Ik begin hem zelfs te knapper te vinden dan de Mk I..

Comment

• .....
                                        Last edited by ; 07/07/2010, 15:13.

Comment

• mooie plaat die blauwe 997gt3rs mk2

dit was afgelopen zondag 1 vd 2 wagens waar sebastiaan vettel mee was:

Comment

Working...
                                          X