Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Wat zijn de specs eigenlijk van die Sport Classic? Heb die z'n launch wat gemist precies

Comment

• Comment

• zal best wel 1 mooie auto zijn die sport classic maar hij kan mij niet bekoren, glkg smaken verschillen!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                Wat zijn de specs eigenlijk van die Sport Classic? Heb die z'n launch wat gemist precies
                It is a limited (250 units) version of 911 Carrera S coupé, inspired by the 1973 Carrera RS 2.7. The engine is rated 408 PS (300 kW; 402 hp) via newly developed resonance intake manifold with 6 vacuum-controlled switching flaps. It includes 6-speed manual transmission, double-dome roof, 44 mm (1.7 in) wider rear body, SportDesign front apron with spoiler lip and the rear spoiler fixed in position (from 1973 Carrera RS 2.7), PCCB Porsche Ceramic Composite Brakes, 20 mm (0.8 in) lower PASM sports suspension, mechanical rear axle differential, 19-inch wheels with black rim spokes, Porsche Exclusive woven leather seats and door panels, dashboard with Espresso Nature natural leather upholstery, Sport Classic Grey body colour.
                Voila.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                  Wat zijn de specs eigenlijk van die Sport Classic? Heb die z'n launch wat gemist precies
                  Een CarreraS met X51, een ducktail, een doublebubble dak, Fuchsvelgen, wat Tequipment en €100.000 extra.

edit: Audi S8...

Comment

• Comment

• vandaag mijn eerste "new style" Cayenne zien rijden; Mooi is ie zeker maar ziet er toch stukken minder stoer uit

Comment

• Is wel een mooie verschijning de Sport Classic. Maar ik zou nooit 100.000 EURO extra geven voor een leuke carrera S .
                        Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichten
                          Picknicktafel er achteraan afdoen en velgen in een normale kleur en ik zou er kunnen mee leven. Hoe meer ik naar andere luxe sportwagenmerken begin uit te kijken hoe harder het porschevirus begint te verdwijnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                            Automotive art... Dat zet je toch rechtstreeks in je living?

Quote waard.
                            Wat een masterpiece.

Comment

• Ben aan het nagenieten van mijn namiddag.
                              Op Francorchamps meegereden met een Lambo Gallardo, een Ferrari 430 Scuderia
                              en
                              last but not least de laatste 911 GT3.

Die Italianen vooral Ferrari zien er mij veel te Playstation-achtig uit van binnen.

Nu ja, wie ben ik, totaal niet objectief.

PORSCHE...there is no substitute !!! Oh yeah.

Comment

• Die gast heeft één van de zaligste jobs ter wereld

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Momenteel staat er zo'n CGT bij ons. Dat geluid als dat koudstart... fak.

Normaal vind ik een V10 echt kak klinken (Audi/lambo, M5,etc), maar dit is echt fenomenaal.

Comment

• @Matteus: weet jij hoeveel CGT's er in België verkocht zijn? Zo veel zullen er dat niet zijn wellicht? Of zijn is het een buitenlander die hier komen genieten van de goedkopere/betere service

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                                      @Matteus: weet jij hoeveel CGT's er in België verkocht zijn? Zo veel zullen er dat niet zijn wellicht? Of zijn is het een buitenlander die hier komen genieten van de goedkopere/betere service
                                      12 ...

Comment

• .....
                                        Last edited by ; 07/07/2010, 15:13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichten
                                          Op 8 juni kan ik in Francorchamps met een jaguar XKR gaan testrijden. Alhoewel mijn vrouw nog steeds over de panamera aan het "zagen" is (Stuttgart was niet echt goed voor haar ). Als je de XKR bekijkt is dat een "koopje" ten opzichte van porsche. Gisterenavond megafactories gezien en het was over porsche in Stuttgart. Precies of ik zat terug zelf in de fabriek. Al bij al slecht om daar naar te kijken want het wakkerde het porschevirus weer enorm aan
                                          ik heb is een keertje met de XKR op francorchamps gereden en ik moet zeggen da ik er serieus ben van verschoten op een positieve manier. zoo ongelofelijk snel dat die optrekt en da geluid.
                                          En het interieur vind ik persoonlijk ook mooier dan in de porsche

Maar een XKR kan je toch niet vergelijken met een panamera? maar eerder met een 911 (turbo) denkik.
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X