Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenWat zijn de specs eigenlijk van die Sport Classic? Heb die z'n launch wat gemist preciesIt is a limited (250 units) version of 911 Carrera S coupé, inspired by the 1973 Carrera RS 2.7. The engine is rated 408 PS (300 kW; 402 hp) via newly developed resonance intake manifold with 6 vacuum-controlled switching flaps. It includes 6-speed manual transmission, double-dome roof, 44 mm (1.7 in) wider rear body, SportDesign front apron with spoiler lip and the rear spoiler fixed in position (from 1973 Carrera RS 2.7), PCCB Porsche Ceramic Composite Brakes, 20 mm (0.8 in) lower PASM sports suspension, mechanical rear axle differential, 19-inch wheels with black rim spokes, Porsche Exclusive woven leather seats and door panels, dashboard with Espresso Nature natural leather upholstery, Sport Classic Grey body colour.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenWat zijn de specs eigenlijk van die Sport Classic? Heb die z'n launch wat gemist precies
edit: Audi S8...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk BerichtenPicknicktafel er achteraan afdoen en velgen in een normale kleur en ik zou er kunnen mee leven. Hoe meer ik naar andere luxe sportwagenmerken begin uit te kijken hoe harder het porschevirus begint te verdwijnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenAutomotive art... Dat zet je toch rechtstreeks in je living?
Wat een masterpiece.
Comment
-
Ben aan het nagenieten van mijn namiddag.
Op Francorchamps meegereden met een Lambo Gallardo, een Ferrari 430 Scuderia
en
last but not least de laatste 911 GT3.
Die Italianen vooral Ferrari zien er mij veel te Playstation-achtig uit van binnen.
Nu ja, wie ben ik, totaal niet objectief.
PORSCHE...there is no substitute !!! Oh yeah.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten@Matteus: weet jij hoeveel CGT's er in België verkocht zijn? Zo veel zullen er dat niet zijn wellicht? Of zijn is het een buitenlander die hier komen genieten van de goedkopere/betere service
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk BerichtenOp 8 juni kan ik in Francorchamps met een jaguar XKR gaan testrijden. Alhoewel mijn vrouw nog steeds over de panamera aan het "zagen" is (Stuttgart was niet echt goed voor haar ). Als je de XKR bekijkt is dat een "koopje" ten opzichte van porsche. Gisterenavond megafactories gezien en het was over porsche in Stuttgart. Precies of ik zat terug zelf in de fabriek. Al bij al slecht om daar naar te kijken want het wakkerde het porschevirus weer enorm aan
En het interieur vind ik persoonlijk ook mooier dan in de porsche
Maar een XKR kan je toch niet vergelijken met een panamera? maar eerder met een 911 (turbo) denkik.BMW X5 45e
Comment
Comment