Oorspronkelijk geplaatst door matteus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk BerichtenXKR = 116.000 euro full option - een wel serieuze korting vandaag de dag.
997 turbo = 150.000 euro + snel 20.000 euro aan opties - een kleine korting (misschien)
Kwestie comfort snel gekozen, prestaties (waar ge het nog kunt gebruiken) zal porsche wel beter scoren, sportief rijgevoel zeker porsche ... maar ik ga zeker niet jaguar hier ophemelen. Een porsche 911 van 20 jaar oud blijft nog altijd een prachtwagen, een wagen van een ander merk van 20 jaar oud is meestal = oud ijzer
En helaas in de XK(R) is achteraan evenveel plaats dan in een 911
En tegenwoordig rijdt iedereen met een porsche, nog een extra reden voor mij om toch voor de jag te kiezen.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
Comment
-
-
Ik heb zelf het geluk gehad om 3 dagen rond te rijden met zo een XKR.
De eerste dag vond ik het super, maar de derde dag kon het me eigenlijk al niet meer echt boeien.
Prachtig geluid en al wat je wilt, maar ik voelde me veel te jong om daar mee rond te rijden. Vind dat meer iets voor als je 65 bent en dan zo een Engels petje op. Ik had gewoon de klik niet.
Nu ja, ik ben dan ook Porschist pur sang. Moeilijk om mij te overtuigen van iets anders.
Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk BerichtenOp 8 juni kan ik in Francorchamps met een jaguar XKR gaan testrijden. Alhoewel mijn vrouw nog steeds over de panamera aan het "zagen" is (Stuttgart was niet echt goed voor haar ). Als je de XKR bekijkt is dat een "koopje" ten opzichte van porsche. Gisterenavond megafactories gezien en het was over porsche in Stuttgart. Precies of ik zat terug zelf in de fabriek. Al bij al slecht om daar naar te kijken want het wakkerde het porschevirus weer enorm aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMomenteel staat er zo'n CGT bij ons. Dat geluid als dat koudstart... fak.
Normaal vind ik een V10 echt kak klinken (Audi/lambo, M5,etc), maar dit is echt fenomenaal.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenHeeft Porsche daar eigelijk de exclusieve rechten voor of mogen andere constructeurs het contact ook links vd stuurkolom monteren?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEen repost zo nu en dan kan geen kwaad!
Comment
Comment