Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    Momenteel staat er zo'n CGT bij ons. Dat geluid als dat koudstart... fak.

Normaal vind ik een V10 echt kak klinken (Audi/lambo, M5,etc), maar dit is echt fenomenaal.
    heb em gisteren voor de deur zien staan en inderdaad dat blijft een zalig machien. Niet enkel de koudstart is schoon. Vorig jaar (of was het nu twee jaar) ben ik op terugweg van zee aan het spelen geweest met enen (TYP.663). Ik met de moto en was iedere keer genieten toen ie de gas opende. eens in sint-denijs eens naar mekaar kijken, zowel hij; zijn mevrouw en ikke met de en duimpje omhoog.

Comment

• .....
      Last edited by ; 07/07/2010, 15:12.

Comment

• http://www.facebook.com/#!/pages/GTBOARDcom/168786713494?ref=ts 1080p: Jaguar XKR 5,0 Coupe vs Porsche 911 Turbo (997 Mk I) 6-speed http://www.m5board.com/vb...

De 5.0 supercharged is verrassend snel...

Comment

• Heb 2 jaar gelede ook een CGT gezien op de dijk in Knokke. achter da auto waren kinderen aan het spelen met zand. en ze waren da zand in de uitlaat aan het gooien. ik zou er toch nie mee kunnen lachen

BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichten
            XKR = 116.000 euro full option - een wel serieuze korting vandaag de dag.
            997 turbo = 150.000 euro + snel 20.000 euro aan opties - een kleine korting (misschien)
            Kwestie comfort snel gekozen, prestaties (waar ge het nog kunt gebruiken) zal porsche wel beter scoren, sportief rijgevoel zeker porsche ... maar ik ga zeker niet jaguar hier ophemelen. Een porsche 911 van 20 jaar oud blijft nog altijd een prachtwagen, een wagen van een ander merk van 20 jaar oud is meestal = oud ijzer

En helaas in de XK(R) is achteraan evenveel plaats dan in een 911
            ik denk dat de XK net iets meer ruimte biedt. qua comfort zal de jag denkik hoger staan. maar idd qua sportiviteit zal de porsche de jag zeker overstijgen. en de V8 van de XKR klinkt ook wel pakken beter dan de moter van de turbo. Maar of de porsche voor mij 50.000eur meer waard zou zijn. . da denkik niet.
            En tegenwoordig rijdt iedereen met een porsche, nog een extra reden voor mij om toch voor de jag te kiezen.
            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
              Die gast heeft één van de zaligste jobs ter wereld

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              Harris doet dat goed, al altijd. Hopelijk laat hij hem nooit verleiden tot een job bij Top of Fifth Gear, want die kan hij wellicht zo krijgen...

Comment

• + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hoe koel is dat !

Comment

• Comment

• Zalig.

Comment

• Ik heb zelf het geluk gehad om 3 dagen rond te rijden met zo een XKR.
                      De eerste dag vond ik het super, maar de derde dag kon het me eigenlijk al niet meer echt boeien.
                      Prachtig geluid en al wat je wilt, maar ik voelde me veel te jong om daar mee rond te rijden. Vind dat meer iets voor als je 65 bent en dan zo een Engels petje op. Ik had gewoon de klik niet.
                      Nu ja, ik ben dan ook Porschist pur sang. Moeilijk om mij te overtuigen van iets anders.

Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichten
                      Op 8 juni kan ik in Francorchamps met een jaguar XKR gaan testrijden. Alhoewel mijn vrouw nog steeds over de panamera aan het "zagen" is (Stuttgart was niet echt goed voor haar ). Als je de XKR bekijkt is dat een "koopje" ten opzichte van porsche. Gisterenavond megafactories gezien en het was over porsche in Stuttgart. Precies of ik zat terug zelf in de fabriek. Al bij al slecht om daar naar te kijken want het wakkerde het porschevirus weer enorm aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                        Momenteel staat er zo'n CGT bij ons. Dat geluid als dat koudstart... fak.

Normaal vind ik een V10 echt kak klinken (Audi/lambo, M5,etc), maar dit is echt fenomenaal.
                        Zilvergrijze?

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Op zwarte O.Z. ultraleggera's...

Comment

• Schitterend gereden, hoor die downshifts

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                Heeft Porsche daar eigelijk de exclusieve rechten voor of mogen andere constructeurs het contact ook links vd stuurkolom monteren?
                                Even tussen door, Bentley Continental heeft dat ook links.
                                AutoMinded.be

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Een repost zo nu en dan kan geen kwaad!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                      Een repost zo nu en dan kan geen kwaad!
                                      Daar ik geen jijbuis heb op het werk zou dit goed kunnen ja

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Comment

Working...
                                          X