Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Ja die foto overtekenen, daar kruipt wel wat tijd in
    Overtekenen ???

Neje , ik heb een foto genomen van de foto die Glenn-N hier heeft gepost , en die hier opnieuw geupload ...
    Slim gezien he van mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
      Overtekenen ???

Neje , ik heb een foto genomen van de foto die Glenn-N hier heeft gepost , en die hier opnieuw geupload ...
      Slim gezien he van mij
      Wa da ge tegewoordig toch ni allemaal kunt me dien techniek eh!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
        Blauw niet vergeten ( is hier wel een GT2)

Toerke waarom pakt gij er toch altijd de karren uit met lelijke velgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Toerke waarom pakt gij er toch altijd de karren uit met lelijke velgen?
          Misschien omdat ik er niks van ken ?

'Tis de kleur die ik zo mooi vond

Comment

• Kleurtjes!

Comment

• Die Sport Classic is

Zwarte GT3 op de vorige pagina is eigelijk de eerste MkII die ik knapper vind dan de MkI, zwarte velgen zijn er wel wat teveel aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                amai wat is ie schoon irl

euhh, staat die nu in de toonzaal, dan heb ik hem daarnet gemist, stom dus

Comment

• Comment

• Al die strijkplanken

Comment

• Van welke game is dat?

Die velgen op die blauwe GT2, welke zijn dat? nog nooit gezien..

Comment

• @zwarte GT3

Ik vind een narrowbody altijd te smal ogen in 't zwart... Een lichtere kleur kan ermee weg, maar zwart, nee dan moet 't een widebody zijn voor mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                          Kleurtjes!

Voor mij die groene, graag.

Echt vet. Zo en in 't rood, hmm, 't wordt niet beter als dat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                            Van welke game is dat?

geen?

Comment

geen?
                              Ik heb toch ook de indruk dat het uit een game komt precies... Zie rechts boven die baan en het gearceerd stuk.

Comment

• @ reys stond rond 17u binnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten

Die velgen op die blauwe GT2, welke zijn dat? nog nooit gezien..
                                  Champion RG5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                    Was jij niet tegen Porsche sindskort?
                                    Wacht.

Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                                    amai wat is ie schoon irl

Ik heb hem ook IRL gezien en dat ziet er nét hetzelfde uit als op foto.

Overpriced, overrated, overkill (neen, niet de Decepticon).
                                    Al klopt het plaatje 100 keer ... dat onding is nooit zijn geld waard.

Comment

geen?
                                      Toch wel, tenzij gij velgen kent die er zo hoekig en flets uitzien

Denk GTR.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                        Al die strijkplanken
                                        Ons moeder haar droom, eindelijk erkenning
                                        Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
                                          Ons moeder haar droom, eindelijk erkenning
                                          ROFL!

Comment

Working...
                                          X