Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Stationair echt geen knap geluid imho...

Comment

• Indrukwekkend dat filmpje, maar ik stel me altijd vragen bij die 9ff-creaties. Dat kan vooreerst toch onmogelijk nog normaal te rijden zijn? 911 herleid tot pure dragster denk ik dan?
      Dan die afwerking, het lijkt me zo'n tuner van de grote getallen, 'als we er 1000pk kunnen uithalen dan doen we dat, als er daarvoor een paar Samco-buizen zichtbaar onderaan de motor moeten bengelen dan is dat zo', of in 't geval van de GT3 RS de helft van de bumper door gaas vervangen. En dan sta je nog niet stil bij betrouwbaarheid...

Enfin, de klant vraagt 't, wie ben ik om daarover te oordelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
        http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=175711516#

Is dit niet weinig geld voor een PD1
        Die dingen gingen toch over de 80k nieuw?
        Ben naar deze gaan kijken voor mijn pa.
        Staat absoluut niet 'mint', hetgeen je voor deze prijs wel zou mogen verwachten.
        Afgezien van het alcantara stuur, pook en handrem zie ik niet echt de toegevoegde waarde van deze speciale serie.
        Au contraire, dat gelakt zwart en die matte strepen trekken imho op geen kl*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          Indrukwekkend dat filmpje, maar ik stel me altijd vragen bij die 9ff-creaties. Dat kan vooreerst toch onmogelijk nog normaal te rijden zijn? 911 herleid tot pure dragster denk ik dan?
          Dan die afwerking, het lijkt me zo'n tuner van de grote getallen, 'als we er 1000pk kunnen uithalen dan doen we dat, als er daarvoor een paar Samco-buizen zichtbaar onderaan de motor moeten bengelen dan is dat zo', of in 't geval van de GT3 RS de helft van de bumper door gaas vervangen. En dan sta je nog niet stil bij betrouwbaarheid...

Da's ook het enigste wat in mijn opkomt.. weg balans en gewoon volle zak rechtdoor knallen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
            Indrukwekkend dat filmpje, maar ik stel me altijd vragen bij die 9ff-creaties. Dat kan vooreerst toch onmogelijk nog normaal te rijden zijn? 911 herleid tot pure dragster denk ik dan?

Fatthauer (de eigenaar van 9ff) bouwt zijn creaties puur op techniek. Design / uiterlijk is voor hem niet echt belangrijk, waardoor er inderdaad vaak niet zo mooie creaties uitkomen.

Rijdbaarheid en betrouwbaarheid staan echter wel groot geschreven, aangezien zijn klanten veelal echt 'drivers' zijn (gezien het uiterlijk is het ook geen Knokke-boulevardwagen) die hun wagen regelmatig buitenhalen en gebruiken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
              Rijdbaarheid en betrouwbaarheid staan echter wel groot geschreven, aangezien zijn klanten veelal echt 'drivers' zijn (gezien het uiterlijk is het ook geen Knokke-boulevardwagen) die hun wagen regelmatig buitenhalen en gebruiken.
              beetje dragracen noem ik geen echte drivers..

een 1200 pk GT3 RS, dat wil ik wel eens zien op de Nürburgring.. volgens mij is dat oncontroleerbaar en irritant om mee te rijden (turbo lag?)

Comment

• Heerlijke Panamera Turbo met een TechArt uitlaat

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Echt knap die TechArt end-tips.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spooksken Bekijk Berichten
                      Ik heb al vanalles geupdate enzo, helpt niks

Off Topic: Misschien wat minder tijd steken in die configurator en wat meer in Internationaal en Europees recht?
                      Haha Maarten, ik wou ff ne Porsche configureren als ontspanning na Int&Eur recht, ma niks ook nie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

hoor dat draaien!
                        Zalig!
                        Wat een zalige sound ook, klinkt echt krachtig.
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten
                          Haha Maarten, ik wou ff ne Porsche configureren als ontspanning na Int&Eur recht, ma niks ook nie
                          bij mij gaat alles prima bij de cc van porsche. ik heb windows 7 en gebruik mozilla.

Comment

• Comment

• Hetzelfde als met die foto van een zwarte GT-R naast een Zwarte GT3 fl.
                              Ik vind die GT3's er helemaal niet minder aggresief uitziet dan een GT-R. Terwijl ze eigenlijk er toch beschaafder uitzien.
                              Moeilijk uit te leggen
                              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Om een of andere reden vind ik deze Boxster nog tof: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...2&pageNumber=1

Wat zijn zowat de grote verschilpunten tussen dit motorblok en dat van de Cayman die pas vanaf mj 2006 werd gebruikt?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                                    Om een of andere reden vind ik deze Boxster nog tof: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...2&pageNumber=1

Wat zijn zowat de grote verschilpunten tussen dit motorblok en dat van de Cayman die pas vanaf mj 2006 werd gebruikt?
                                    Geen PCM

Verschilpunten? Geen denk ik. Kunstmatig toegeknepen eerder owv marketing redenen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichten
                                      bij mij gaat alles prima bij de cc van porsche. ik heb windows 7 en gebruik mozilla.
                                      Bij mij werkt het inderdaad ook met Mozilla, ik heb het onlangs nog geprobeerd, en toen deden zowel ie als ff niks ... Merci !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Ik snap niet dat mensen daar problemen mee hebben. Als die mens graag op vakantie geniet van eten,drinken, mountain biking en een paar track days inlossen, geef ik hem zeker geen ongelijk. Niet iedereen kan een kasteel met een tweede porsche als buitenverblijf hebben.

Comment

• .. vanmiddag mijn eerste (zwarte) Boxster Spyder (met 'dakdoekje' op) in het wild gezien (Tongersestraat, Maastricht (NL kenteken).

In real life toch een pak beter, alhoewel ik er toch aan wennen moet. Helaas zonder pics

Comment

Working...
                                          X