Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
    Geen 964, ouder. 930 ofzo.
    Jups, was net aant kijken naar foto's.
    Je ziet het ook aan dat rubberen strookje vooraan bij de bumper/neus, bij de 930 was dat groter.
    Deze 930 Speedster is ook in beperkte oplage gemaakt, dus inderdaad zeldzaam.
    Hoeveelheid kan ik zo snel niet vinden.

Comment

• Dat wil ik zoooo hard

Comment

• Comment

• Hoe geil is dat niet .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
            Zie dat daar staan

De zwarte Speedster die Phil heeft gepost is subliem Is dat trouwens een Franse nrplaat?

Comment

• de zwarte volgens wiki ..

The 911 Speedster (option M503), a low-roof version of the Cabriolet which was evocative of the Porsche 356 Speedster of the 1950s, was produced in limited numbers (2,104) starting in January 1989 until July 1989 as both a narrow body car and a Turbo-look. The narrow version was produced only 171 times. The Speedster started as a design under Helmuth Bott in 1983 but was not manufactured until six years later. It was a two-seat convertible that featured a low swept windshield.

Van de 964 speedster zouden er maar 936 stuks gebouwd zijn, dus nog zeldzamer.

De 993 is officieel niet uitgebracht, maar ... er bestaan schijnbaar 2 exemplaren (eentje gebouwd voor F.Porsche zelf en een door Porsche omgebouwde cabrio voor Jerry Seinfeld). Als ik op afbeeldingen zoek, bestaan er volgens mij meerdere achteraf omgebouwde (waarvoor ze hopenlijk geen echte speedster gebruikt hebben).

BIRTHDAY tripp with Prof. F.A. Porsche

Momenteel plant Porsche om ook nog een 997 speedster te lanceren ...
              Last edited by ; 16/06/2010, 10:57.

Comment

Zo vet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten

De 993 is officieel niet uitgebracht, maar ... er bestaan schijnbaar 2 exemplaren (eentje gebouwd voor F.Porsche zelf en een door Porsche omgebouwde cabrio voor Jerry Seinfeld). Als ik op afbeeldingen zoek, bestaan er volgens mij meerdere achteraf omgebouwde (waarvoor ze hopenlijk geen echte speedster gebruikt hebben).

BIRTHDAY tripp with Prof. F.A. Porsche

Momenteel plant Porsche om ook nog een 997 speedster te lanceren ...
                  Neen, er zijn er 2 gebouwd door Porsche, die van Seinfield is ook een echte. Er zijn er verschillende omgebouwd vanuit een cabrio met erkenning vanuit de fabriek(ook een Belgische).

Die van Seinfield:

Comment

Vind het geheel maar niks eigenlijk.

Comment

Geilheid.
                      Mijn favoriete Porsche.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten

Hoe geil is dat niet .
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Die zilveren rand rond zwarte velgen, ordinairder kan niet.

Kleur vind ik ook niet op een Porsche passen, eerder op een Lambo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Kleur vind ik ook niet op een Porsche passen, eerder op een Lambo.
                            Volgens mij is die kleur als hij buiten staat echt extreem vet.
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                              Vind het geheel maar niks eigenlijk.
                              Idem.

Comment

• 'k Zou hem persoonlijk in die kleur zeker niet moeten hebben!
                                U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• .....
                                  Last edited by ; 07/07/2010, 15:01.

Comment

• Als je kiest voor een strijkplank model dan kan je subtiliteit sowieso al vergeten. Bijgevolg kun je dan even goed voor een opvallend kleurke gaan he
                                    2021 Taycan 4S
                                    2021 Lexus UX250h

Comment

• Maar dan toch geen snoep-kleurtje. Precies de Duitse Poison-Ivy mobiel...
                                      U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                        Neen, er zijn er 2 gebouwd door Porsche, die van Seinfield is ook een echte.
                                        volgens Wiki pas achteraf omgebouwd, maar wel door Porsche zelf ... dus een beetje van beide.

The Speedster model, was a variant of the 993, with a lowered roof, and a redesigned interior.

In contrast to the G-model and the 964, Porsche never officially released a 993 Speedster.

However, two were built by the factory: a dark green Speedster equipped with Tiptronic S and 17-inch (430 mm) wheels for Ferdinand Alexander Porsche (for his 60th anniversary) in 1995 and another wide-body, silver Speedster with manual transmission and 18-inch (460 mm) wheels for American TV star Jerry Seinfeld in 1998.

The Seinfeld speedster was originally delivered as either a cabriolet or targa model and later sent back to the factory "Exclusive" department to be "rebuilt" as a speedster.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichten
                                          In een subtiele kleur OK maar zoiets? Dat is echt om te zeggen "hebt ge me zien rijden"
                                          Idd. Een grijze GT3 is dan ook zeer anoniem.
                                          1991 Mazda MX-5 NA
                                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Working...
                                          X