Oorspronkelijk geplaatst door Daann
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenUbervette foto, maar die kerel mag nu ook wel eens naar hier komen !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIk vind het vooral karakter dat zijn ruit openstaat terwijl ie daar donuts ligt te draaien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenKarakter was nu niet direct het eerste woord wat in me opkwam
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten"EAT MY DUST!!!" riep ie ... met z'n bakkes vol zand
Comment
-
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
1 Audi teveel, Een Maserati te weinigU hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten1 Audi teveel, Een Maserati te weinig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenStraks nog deze gespot:
Is dat heel zeldzaam?
"turbo look" was destijds een optie op de normale 911 : zo kreeg je de brede fenders van de turbo en nog wat prullaria. De achterspoiler was apart, en kon ook zonder de WTL worden besteld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
Hoe geil is dat niet .
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEen grijze GT3 is gewoon zonde
Voor mij graag met 'n Martini-livery op. They don't come prettier than that (mijn smaak é).
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenDat is een '89 Speedster 3.2 met werksturbolook.
Er zijn er ook met smal koetswerk, zeldzamer met nog geen 200 stuks.
Comment
Comment