Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenPowerkit voor Panamera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtendie blauw grijze koets past idd niet met de rode stickers. Beter gewoon uni zwart nemen met de rode stickers dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
.. voor als den oldie niet meer weet of dien andere ne nieuwe is. Nummerplaat 'NEW-911'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenTenzij er nog iets in die optie zit, zie ik dat als 16700 euro voor een chip, en da's belachelijk duur...
Comment
-
Oei, was dat op de porsche days?
Binnenkort te koop als auto "in perfecte staat, noot op circuit gereden"?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenOei, was dat op de porsche days?
Binnenkort te koop als auto "in perfecte staat, noot op circuit gereden"?
Heb het net gemist denk ik.
Die groep ging ook wel stevig.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenPrecies niet meer zo nieuw nu!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenHij heeft wel de optionele achterlichten nu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenHij heeft wel de optionele achterlichten nu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten700 euro voor de chip, 16000 euro als borg voor wanneer de motor opgeblazen wordt (cfr jokke)
Ik laat die optie aan mij voorbijgaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenPrecies niet meer zo nieuw nu!Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenHij heeft wel de optionele achterlichten nu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenTenzij er nog iets in die optie zit, zie ik dat als 16700 euro voor een chip, en da's belachelijk duur...
Goed voor als je per sé de snelste Panamera af-fabriek wil.
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
.. voor als den oldie niet meer weet of dien andere ne nieuwe is. Nummerplaat 'NEW-911'
Comment
Comment