Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als er iets is wat je niet wil is het wel een uitlaat die nog luider is dan de stock uitlaat met de kleppen open op zo een ding. Zelfs stock is dat ding al meer dan luid genoeg.
Ik gisteren voor een oliefiltertje, heb zeker 5 minuten in de showroom gestaan terwijl ik vreemd werd aangekeken door verkopers. Dewelke trouwens niet met klanten bezig waren. Pas wanneer een 3de verkoper me had opgemerkt toen ie uit een Cayenne stapte die hij net in de showroom parkeerde vroeg ie of iemand me al aan het helpen was.
LOL maar inderdaad, bij nader toezien kan je wel eens gelijk hebben..... Mijn lief zegt trouwens dat ik de Porsche origineel moet laten en met dat geld beter nog eens bij de juwelier kan langsgaan met haar
Ik gisteren voor een oliefiltertje, heb zeker 5 minuten in de showroom gestaan terwijl ik vreemd werd aangekeken door verkopers. Dewelke trouwens niet met klanten bezig waren. Pas wanneer een 3de verkoper me had opgemerkt toen ie uit een Cayenne stapte die hij net in de showroom parkeerde vroeg ie of iemand me al aan het helpen was.
Comment