Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kent er iemand een Belgische verdeler van het Duitse Speedart ? (speedart.de : porsche tuning) Eventueel via PM

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Als er iets is wat je niet wil is het wel een uitlaat die nog luider is dan de stock uitlaat met de kleppen open op zo een ding. Zelfs stock is dat ding al meer dan luid genoeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BernieDC Bekijk Berichten
        Kent er iemand een Belgische verdeler van het Duitse Speedart ? (speedart.de : porsche tuning) Eventueel via PM
        Je gaat toch niet dat uitlatensysteem bestellen?
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
          Je gaat toch niet dat uitlatensysteem bestellen?
          Nee, de PSE voldoet nog ...maar ik heb onlangs een witte targa gezien met de aerokit van speedart erop en was precies nog nie mis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BernieDC Bekijk Berichten
            Nee, de PSE voldoet nog ...maar ik heb onlangs een witte targa gezien met de aerokit van speedart erop en was precies nog nie mis
            Toch niet deze?

Senna, Driven To Perfection

Comment

• Dat is Techart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                Dat is Techart
                Maar wel een witte Targa. En ik denk niet dat er veel witte Targa's rondrijden met bodykits.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                  Die van fuel was erger na zijn Alpentrip
                  No way dude!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                    Maar wel een witte Targa. En ik denk niet dat er veel witte Targa's rondrijden met bodykits.
                    Thank God.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                      Feit. Maar ik zeg maar dat het Techart is , zodat Bernie niet bij de verkeerde zoekt/besteld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                        Toch niet deze?

Wat een hoop nutteloze poserbrol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                          Heerlijk, battle scarred

das walter z,n straat wagen toch van de laatste 24 uur op de nord schleiffe, 5de of 6de geworden over all
                          Last edited by ; 24/06/2010, 01:35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichten
                            das walter z,n straat wagen toch van de laatste 24 uur op de nord schleiffe
                            ja inder da ad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichten
                              das walter z,n straat wagen toch van de laatste 24 uur op de nord schleiffe, 5de of 6de geworden over all
                              Naast een gezegend schrijver ook een opmerkzaam type!

Comment

• Moeten we echt altijd kut doen om een spelfoutje? Ieder zijn sterke kanten

Comment

• Vandaag ff langs de P'garage geweest voor wat miniaturen. Klant kwam net een Boxster Spyder afhalen, hemels
                                  1982 BMW E28 528i
                                  2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Ik gisteren voor een oliefiltertje, heb zeker 5 minuten in de showroom gestaan terwijl ik vreemd werd aangekeken door verkopers. Dewelke trouwens niet met klanten bezig waren. Pas wanneer een 3de verkoper me had opgemerkt toen ie uit een Cayenne stapte die hij net in de showroom parkeerde vroeg ie of iemand me al aan het helpen was.
                                    1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• Knappe centerlock-velg. Ik zou ze in een andere kleur nemen, maar het model vind ik best geslaagd. Geen idee van het gewicht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        Wat een hoop nutteloze poserbrol

LOL maar inderdaad, bij nader toezien kan je wel eens gelijk hebben..... Mijn lief zegt trouwens dat ik de Porsche origineel moet laten en met dat geld beter nog eens bij de juwelier kan langsgaan met haar
                                        Last edited by ; 24/06/2010, 09:50. Reden: :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichten
                                          Ik gisteren voor een oliefiltertje, heb zeker 5 minuten in de showroom gestaan terwijl ik vreemd werd aangekeken door verkopers. Dewelke trouwens niet met klanten bezig waren. Pas wanneer een 3de verkoper me had opgemerkt toen ie uit een Cayenne stapte die hij net in de showroom parkeerde vroeg ie of iemand me al aan het helpen was.
                                          Laat me 1 keer raden: Porsche Antwerpen?
                                          2021 Taycan 4S
                                          2021 Lexus UX250h

Comment

Working...
                                          X