Kent er iemand een Belgische verdeler van het Duitse Speedart ? (speedart.de : porsche tuning) Eventueel via PM
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BernieDC Bekijk BerichtenKent er iemand een Belgische verdeler van het Duitse Speedart ? (speedart.de : porsche tuning) Eventueel via PM2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenJe gaat toch niet dat uitlatensysteem bestellen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BernieDC Bekijk BerichtenNee, de PSE voldoet nog ...maar ik heb onlangs een witte targa gezien met de aerokit van speedart erop en was precies nog nie mis
Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDat is Techart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenDie van fuel was erger na zijn Alpentrip
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenMaar wel een witte Targa. En ik denk niet dat er veel witte Targa's rondrijden met bodykits.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenMaar wel een witte Targa. En ik denk niet dat er veel witte Targa's rondrijden met bodykits.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenToch niet deze?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenHeerlijk, battle scarred
das walter z,n straat wagen toch van de laatste 24 uur op de nord schleiffe, 5de of 6de geworden over all
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichtendas walter z,n straat wagen toch van de laatste 24 uur op de nord schleiffe2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichtendas walter z,n straat wagen toch van de laatste 24 uur op de nord schleiffe, 5de of 6de geworden over all
Comment
-
Ik gisteren voor een oliefiltertje, heb zeker 5 minuten in de showroom gestaan terwijl ik vreemd werd aangekeken door verkopers. Dewelke trouwens niet met klanten bezig waren. Pas wanneer een 3de verkoper me had opgemerkt toen ie uit een Cayenne stapte die hij net in de showroom parkeerde vroeg ie of iemand me al aan het helpen was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenWat een hoop nutteloze poserbrol
LOL maar inderdaad, bij nader toezien kan je wel eens gelijk hebben..... Mijn lief zegt trouwens dat ik de Porsche origineel moet laten en met dat geld beter nog eens bij de juwelier kan langsgaan met haar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk BerichtenIk gisteren voor een oliefiltertje, heb zeker 5 minuten in de showroom gestaan terwijl ik vreemd werd aangekeken door verkopers. Dewelke trouwens niet met klanten bezig waren. Pas wanneer een 3de verkoper me had opgemerkt toen ie uit een Cayenne stapte die hij net in de showroom parkeerde vroeg ie of iemand me al aan het helpen was.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
Comment