Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BernieDC Bekijk BerichtenLOL maar inderdaad, bij nader toezien kan je wel eens gelijk hebben..... Mijn lief zegt trouwens dat ik de Porsche origineel moet laten en met dat geld beter nog eens bij de juwelier kan langsgaan met haar
Ik vind gewoon dat je bij een targa de elegantie van het model niet teveel moet gaan verkrachten met spoilers enzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenZijn GMG's.
Veel te dik center imho.
Vind er alleen quasi geen foto's van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenDie van BBS zijn zoveel knapper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenDie van BBS zijn zoveel knapper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenSubliem idd. In tegenstelling tot mijn vorige zie ik nu echter geen redenen om een 2de set velgen aan te schaffen, ben toch van plan om louter op semi's rond te bollen...
edit: en qua looks vind ik ze toch zeker niet mooier dan de originele. Maar voor een 2e set zullen ze ongetwijfeld goedkoper zijn
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk BerichtenBar Daar zullen ze meer aanbieden dan alleen wat te drinken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenSubliem! Knapper dan origineel wat mij betreft.
Zeer knappe velg...
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDuur is de SC zeker, maar om nu te zeggen dat ze met 250 exemplaren hun kosten gaan dekken....
Comment
Comment