Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenThx, daarna werd het wel wat bewolkter.. nog wat foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk BerichtenVette foto's Alex!Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenMooi Alex!Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk BerichtenKnappe foto's + knappe voiture, alleen vond ik het met de OZ's nog knapper! En ik ben niet zo weg van die mkII velgen, ik vind die mkI 'Lobster' velgen pakken mooier. Maar 'tis nog steeds een droomwagen hoor, daar niet van
@ Cedrik: Dat vonden wij uiteindelijk ook en men pa was van plan om ze te switchen als zomervelg, maar dat is niet op 1u gedaan.. banden switchen,velgen erop zetten, uitlijnen,etc.. en mocht er een andere kar komen dan vond hij dat te veel moeite, want we zouden dan wel de kar met de standaard S velgen verkopen en de OZ's zelf doorverkopen
Nog een fotoke, fotografisch niets speciaals; maar gewoon leuk
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenThx everyone!
@ Cedrik: Dat vonden wij uiteindelijk ook en men pa was van plan om ze te switchen als zomervelg, maar dat is niet op 1u gedaan.. banden switchen,velgen erop zetten, uitlijnen,etc.. en mocht er een andere kar komen dan vond hij dat te veel moeite, want we zouden dan wel de kar met de standaard S velgen verkopen en de OZ's zelf doorverkopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk BerichtenHeb er zo eentje gehad, mooie foto's ,drknauf waar blijf jij die vinden?
reys gozert ik schiet ze zelf
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenDe.knauf, ik heb je artikel in Porsche scene gelezen, nice!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenThx everyone!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Lambo-achtige kleur op een GT3 en dan die velgen waarvan de rand niet is meegespoten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenEcht mottig die decals.
Net als op de GT3RS zelf dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenWat is de mooiste interieurkleur icm met GT-zilver ?
Terracotta of Bi-color beige met zwart ?
Iemand meer pics van een 997 in GT-zilver ?
Comment
Comment